Annons:
Etiketttävling
Läst 875 ggr
opt-
2014-08-29 08:24

Finaldag på Östanåkra 21:e september!

Ni är alla varmt välkomna till Östanåkra den 21:e september när vi kör finaldag!

Under dagen är det final i Sydsvenska Sulkycupén och Sydsvenska Montécupen, i dessa lopp kommer vi ha deltagarplakett till samtliga startande, extra fina priser och vi kommer uppmärksamma alla deltagande ekipage i sann finalanda! (Poängställning finns bifogad, glöm inte anmäla).

Utöver dessa lopp har vi givetvis en mängd andra trevliga proppar och dessutom två staketkusklopp med grundlag 3.05 och 2.05 med intervall.

Som vanligt utlovas fina pokaler i alla lopp och fina hederspriser till kat A samt montéhästarna.

Boka in den 21:e september i er kalender,

Varmt välkomna till Östanåkras finaldag!

Annons:
fijalar
2014-08-29 21:59
#1

Väldans kul med staketlopp! Ska få se om jag får låna russet den här gången, det gick ju väldans bra med shettisen i våras och lillgrabben fick en ny låga och tävla igen när han såg att ( bäbis) faktist kan. Den dagen va en stor räddning för att Razmus och indianen ska fortsätter och kämpa..

Ronaldoo
2014-08-29 22:13
#2

#1 vad roligt 😃 ni är varmt välkomna!!!!! Kul när överåriga kuskar sliter med att träna sina hästar o ändå få köra något lopp om året 😉

opt-
2014-08-31 18:33
#3

#1 Härligt att höra! 

Ni är som Therése säger, varmt välkomna!

Veronica-I
2014-09-05 13:53
#4

Jag har planerat in denna dag i min ponnytravskalender och hoppas på att många gjort det med mig! :D

opt-
2014-09-11 08:28
#5

Planeringen inför tävlingen pågår för fullt, glöm inte anmäla senast måndag kl. 9.00!

Upp till toppen
Annons: