Annons:
Etikettannonser
Läst 1966 ggr
palomia
2017-04-23 07:21

Toppstammade russ säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då jag nu har bestämt mig att sluta helt med ponnytravet så säljer jag mina ostartade toppstammade unghästar. Ev kan jag tänka mig att bara sälja tävlingsrätten då jag skall fortsätta med russ och russavel. Har man riktigt bra referenser kan jag absolut tänka mig att bara leasa ut dom rakt av. Men man slipper då "bekymret" vad man tänker göra efter tävlingskarriären. Vill att dom kommer till någon som är intresserad av helheten. Alltså är det prio att man kommer tycka om hästen och vad man åstadkommer tillsammans. Dom vill inte/skall inte vara en i mängden och tokköras i jakt på framgångar. Mina hästar är personligheter och inga maskiner. Dom körs idag men är INTE startklara. Jag är heller inte intresserad av "brevkompisar" så om man är vuxen/myndig tar man kontakt med mig personligen och är man minderårig skall man ha pratat igenom med sina föräldrar om att man skall skaffa häst innan… Hästarna som är aktuella är i 1:a hand Maia Leaf -2013 e. Raider u. Mareld ue. Polar Zitha -2012 e. Gumino u. Aida Roll ue. Munter Samtliga föräldrar är vinnare av SM och andra fina storlopp. Maias samtliga startande syskon har gått under 2 min och legat i topp i sina årgångar. Aida har två av tre startande avkommor under 2 min För utförligare information finns alla hästarna att söka på travsport.se Mail mareld99@hotmail.com eller tel. 0707-711615 Hög prisklass

Annons:
Upp till toppen
Annons: