Annons:
Etikettträning
Läst 1789 ggr
Lindåsens_nadja
10/30/17, 7:43 AM

Tipsa mig gärna:):)Träning russ

Hejsan:)! Jag har ett 4 årigt russ sto som har gått på banan ca 5 gånger o gått me i ett klubbmästerskap. Hon är inte kvalad ännu. Hon är jättesnäll att köra men på banan i kurvorna där det är doserat så brukar hon börja sparka och det är inte så bra att göra de i lopp. Men i klubbmästerskapet så gjorde hon ingenting det är när hon är själv. Vi har klockat henne på banan och när hon sprang själv på banan gick hon 2.37 och då sprang hon verkligen bara o joggade o tog inte alls i. Hemma springer hon mycket bättre så hon har fart i sig:)! Men jag skulle vilja veta hur ofta i Veckan ni tränar era ung russ , hur många kilometer? Vilket tempo ni har? Och om några av er har problem med att de sparkar i vagn:/ Jätte tacksam för svar:)

Man måste prova och tolka det gjorde jag idag med pulka och Nadja hade så kul ni måste testa

<3<3<3<3<3  kramar Josse

Annons:
Stallmima
10/30/17, 9:00 AM
#1

Vad har hon för utrustning på sig?  Hon kan slå på sig i kurvorna och tycka illa om detta, går hon snett  tex    Vad för sulky har du?  Det är jättesvårt att ge råd när man inte sett vad hon gör i verkligheten, du har ingen film?

Lindåsens_nadja
10/30/17, 9:52 AM
#2

# 1 nej tyvärr ingen film:( vi har en sulkett . O ja hon springer lite snett i kurvorna hon vill helst inte springa i innespåret utan i 3-4 spåret

Man måste prova och tolka det gjorde jag idag med pulka och Nadja hade så kul ni måste testa

<3<3<3<3<3  kramar Josse

Upp till toppen
Annons: