Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1570 ggr
JuliaHolivia
0

Köpes: täcken skydd mm

Då vi skaffat en b-ponny så söker jag nu i princip allt, täcken, skydd, grimmor, huvudlag mm. Söker akut transportskydd, ett par till Shettis och ett par till russ! PM:a eller kommentera om du har någonting! :)

Stallmima
0

Jag har fortfarande saker till salu

JuliaHolivia
0

På samma hemsida?

Har du transportskydd? Eller utetäcken?? :)

alexandraaj
0

Jag har vintertäcken, och olika skydd beroende på vad du söker. Sen en massa andra saker! Så skriv vad du söker! :)

Stallmima
0

#2 Grimmor och huvudlag har jag, utetäcken kommer senare. Har inte haft tid att gå igenom och tvätta ännu. Har fleecelindor man kan använda i för transport

iiirma
0

Har ett regntäcke Termomaster, svart med röda kanter stl 115

JuliaHolivia
0

#3 Har du transportskydd till antingen russ eller shettis? Eller lindor och/eller paddar som passar ponny/shettis? :) Sedan är jag inte lika intresserad av tjocka vintertäcken utan hellre lite tunnare såsom regntäcken.

Söker andra typer av täcken såsom fleece, ull och stalltäcken.

Lindor om du har får gärna vara lite "roliga" färger :D kan även vara intresserd av typ svarta och vita men vill helst inte ha typ mörkgröna utan hellre lite roligare färger såsom rosa, blått, ljusgrönt mm och gärna starka färger :) ett litet önskemål ;D

Lädergrimmor (både russ & shettis) söker jag.

Plus huvudlag till russ (endast).

Selunderlägg söker jag :)

Även förbygel (får gärna matcha selunderlägget ;))

Pannband med fina motiv! :D

#4 Vad skulle du ha för lädergrimmorna? :)

#5 Har du bild? Samt pris?? :D

Stallmima
0

#6 Alla bilder finns på hemsidan   www.mima.n.nu

JuliaHolivia
0

#7 jag frågade om pris :)

JuliaHolivia
0

#7 har du ingen bättre bild?

Stallmima
0

Pris står på hemsidan och tyvärr inga andra bilder  Glad men kan garantera att grimmorna är hela och i fint skick

o-oliver
0

Jag har ett par ljus blåa lindor som är klippta för att passa shettis så om du vill ha det till en shettis så passar dom perfekt. :) Passar självklart russ också men dom kan vara några cm korta! :)

o-oliver
0

ko inte rikrigt ihåg hur långa dom var men kan mäta dom en annan dag och kolla så dom fotfartfarande är hela och fina! har inte använt så många gånger högst 10 tävlingar eller något.. :)

ErikaAndersson
0

Har en del till salu :) Kolla här!
http://erikaandersson.blogg.se/2012/july/bloppis.html

JuliaHolivia
0

#10 ok :) ska fundera, är väldigt intresserad av vissa täcken. Synd att du inte hade regn och ull i 115. Säg GÄRNA till om du får in, VÄLDIGT intresserad av det! :)

Men fleecetäcket 115 nr. 8, det är helt och fint? :)

#11, har du bild och pris? :D

Stallmima
0

#14 Det är som nytt, något liten storlek 115. Andra täcken kan komma in, håll utkik på hemsidan då och då

iiirma
0

#6 Har ingen bild, men det kan jag fixa. 150 kr

JuliaHolivia
0

#15 ok, ska hålla utkik! :) #16 vore jättebra om du kunde fixa bild ! :)

AlexandraGustavsson
0
JuliaHolivia
0

#18 Vad är transportskydden i för storlek? Har du bild? Vart nånstans finns allt? :)

Kan jag få bilder på båda lindorna?

Vad är bootsen i för storlek och har du bild på dem med? Är det med kardborre?

Vad ska du ha för selpåsen och har du bilden på den också?

AlexandraGustavsson
0

Transportskydden är storlek ponny o passar både russ o shettis:)
Bootsen är storlek S, två par är vanliga gummi utan karborre och ett par är med karborre.
Kom med ett bud!
Kan fixa bild på allt:D 
Grejerna finns i Umeå men kan självklart skickas.
Har du nån mail så kan jag skicka bilderna till dig:)

JuliaHolivia
0

#16 skulle du fixa bild? #11 hade du bild?? #20 PM:at dig! :)

iiirma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#21 Här är täcket!

o-oliver
0

#14 nej men kan ta en denna vecka, inget bestämt ännu får kolla hur dom ser ut först så dom är fina och går att använda, ska du ha dom till russ eller shettis? :)

JuliaHolivia
0

#23 Beror på vad de passar på, har båda men de var väl i första hand till russet hade jag tänkt :) #22 vart finns täcket nånstans, nån aning om fraktkostnad? Bor i Stockholm. ;D

iiirma
0

#24 Det finns i Mantorp, men om du vet folk som åker hit och tävlar kan jag skicka med det så. Fraktkostnad har jag ingen aning om faktiskt :)

o-oliver
0

#24 ja okej jag får se hur långa dom är för det var länge sen jag hade dom och när jag tänker efter så kom jag ihåg att dom var för långa till min shettis som var ganska grov om benen så dom bode kunna passa till ett russ men jag ska extra kolla sen och så skickar jag en bild.. :)

JuliaHolivia
0

Låter bra passar nog russet då :) Shettisen e inte så grov ;D skicka gärna en bild! Låter bra! Var bor du?

JuliaHolivia
0

*puttar upp tråden och alla som ska skicka bilder mm

JuliaHolivia
0

*putt

AndreaJonsson
0

Jag har både sele,sulky,täcken ( både fleece,vinter och regn ) till salu. Även både lädergrimma, och transportboots, och bandage i olika färger. Pma gärna om de något du är intresserad av så skickar ja bild!

o-oliver
0

#27 ja de gör det nog. okej men då passar dom nog båda skulle jag tro.. japp jag skickar en bild nu i veckan det har varit lite mycket förra veckan så jag kom av mig lite men nu tror jag att jag kan och har tid till att ta kort och skicka bilden, jag bor i Tingsryd men det går ju att skicka men du få stå för frakten.  tror ju dock inte det blir så mycket men var bor du isf? :)

JuliaHolivia
0

#31 så bra! :) bor i Stockholm

JuliaHolivia
0

#31 så bra! :) bor i Stockholm

o-oliver
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej kan du skicka ditt telefon nummer på chatten så skickar jag en bild! :)

Coco Chanel
0

Har 2 teddy och 2 "vanliga" selunderlägg

1 Nytt oanvänt komplett check, 1 ny oanvänd läderförbygel och en syntetförbygel till salu

maila om du är intresserad  maria.joensson@hotmail.com

JuliaHolivia
0

# är intresserad av selunderläggen, skulle kag kunna få bilder på dom? :)

o-oliver
0

# 36 vill du ha Lindorna? Jag tvättar dom och så :)

jossan92
0

har ett shettis täcke storlek 85. ute täcke vinter , blått. ring eller smsa vid intresse 0708-101445 Med vänlig hälsning jossan

ginher
0

jag har både de ena å de andra, så kan fixa ihop ett paketpris om du är intresserad :)

dehlin91@hotmail.com

För bilder :)