Monte ryttare sökes;)

jag kanske kan det eller min kompis kanske

Jag e öppen för alla förslag!:) Kan ju vara bra med 2 eftersom att de båda har nästan samma rekord!
Det e planerat att Tina återigen ska starta i monte sm om hon är som förut!
haha det finns många att välja på i mellansverige :) Lexius har väl snabbare rek än dina? Han kanske inte startar i sámma lopp med honom! :)

ja jag har en monte ryttare som vill rida hemsk gärna

Ja det gör ju det! Jo det har han men jag hade tänkt att tina skulle ut i sm.. och sen så e det ju inte så mkt monte lopp så de flesta blir nog samma lopp som han ändå kanse!..
Men du kan ju rida om du vill och inte har någon annan?;)
Aha då förstår jag :) Självklart kan jag rida men i sm ska jag rida lillsnyggen! Men andra lopp så hehehe!

Ok.. Men hom du bara ska rida han i sm så kanske du kan rida någon av mina i iaf något lopp;)
Hehe japp om det passar och jag inte ska rida lillis då så visst! Säg bara när och vart :)

Bra! Men vi lär vell ses under elitloppet! Jag o Jonna kommer nog ner redan på Fredan!

Ja det gör vi. Då ska vi busa :) höhöh ses i helgen!!

Jag skulle också gärna rida ! Men jag tror jag är lite för lång tyvärr … :( Är 173 :P Kanske lite stort.

jag kan oxå rida ;)

Jag har en tjej som är jätteduktig att rida. Hon är liten, lätt och tuff! Hon rider mina 2 hästar men jag har ingen i SM-klass. Hon har ridit många montelopp och i många år.
annars vet jag en tjej till som är liten, lätt och tuff. Hon har inte ridit monté speciellt länge men hon är kanonduktig redan nu!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Jag har hittat ryttare nu… Bea vad heter hon som rider dina då?;)

hej hej jag kan ju rida!!!!

hejhej jag är en ryttare som är 10 och fyller 11 jag bor i halmstad kan både rida russ och shettis kram Cornelia

Tjejen som rider mina heter Elin Tigér Bohm. Hon är jätteduktig. Den andra som jag syftade på är #17.

oki tack så mkt bea! går ju att fundera över;)
Ni behöver ej skriva mer nu;) haha

Jag rider gärna:D Rider ofta stor häst, ridit in flrtal både stora och små, rider monte' på mitt russ, och söker ett/fler/ russ att rida!

Saaandberg är duktig ryttare.. henne rekomenderar jag.

#17 shit va liten du är :)

Men Nattha:P sviker du mig? jag som inte har någon häst och tävla för ens nästa år:P

För er gamla traventusiaster kan jag säga att det är gamla stjärnan Umil som hon rider på #17!!

har inte läst igenom tråden men hoppas du hittar till både hästarna :D jag har haft tina för länge sedan, innan Karro ägde henne, men bara en kortis, tror de va under en sommar.. då var hon iaf en riktig hetsporre. tävlade dock henne inte, jag tror jag var 7-8 år..
hej jag kan rida har ridit ett elit russ fast jag bor i östergötland

#27 jaha hur kommer det sig att du haft Tina?? fotfarande alltid uppe i varv e hon;)
#24 Har nog växt ett par centimeter men nog är jag liten allt :) tävlade i shettismonté för bara några veckor sedan!
http://vickelbyponny.blogg.se

Jag kan rida :D
hemmabana Hagmyren !

jag rider jättegärna är 12 år vikt 40 kg ung längd ca: 165 :) hemmabana halmstad. berättar gärna mer :) hotmail : flummbarnet__@hotmail.com