Min hemsida
Har äntligen lyckats fått ihop en hemsida som jag är nöjd med ;)
http://www.rigolette.cybersite.se
Glutta gärna lite å skriv nå i gästboken sen =)
Den är så fin! :)

niiiice :D
Härlig =)

.. Tack :) För en gångs skulle riktigt nöjd över nåt ;P

Riktigt fin sida.

jättesnyggt. varöfr bor du inte längre ner för xD

#5 Tack så mkt :)
#6 Haha, vad gör de att jag bor i Sundsvall då ? :P Jag fattar inte xD

Riktigt snygg! :D

#7 Jo, för då hade du kunnat ta snygga bilder på mina pållar istället ;)

#9 Haha jaha, då fattar ja ;P Men du får väl åka till Norrland istället ;)
Då tycker jag att allihopa ska ta och pallra sig upp till Bodens dubbeltrav nästa år! Nordligare i Sverige kan ni inte komma! ;) Å då måste du, MIrre, också komma och ta för inte tävla själv? ;)
Ni får låna hagar att ha pållarna i av mig! ^^

#11 De låter inte pjåkigt .. :P Men det är inte säkert att jag har någon häst nästa år då jag ska låna Polenta endast denna säsong :(
Föresten, mamma å pappa kör inte mig upp till Boden .. utan häst eller så .. ;P Isf måste jag få lifta med nån upp ? :D
#12, haha, men he ordnar sig! :D Jag ska få upp en massa folk x) *fliin*

#13 Haha jasså du .. ;P Ja du kan ju fixa nån lista lr så på folk som ska dit, och som åker förbi Sundsvall xD

Din hemsida var jättefin! :)

#15 Tack :)

Den va ju jättefin 
#12 Mirre, Ja funderar på att kanske ta mej dit nästa år ;) Du kan hänka på? (fast de gäller bara om du fortsätter på Nördvik) ;) haha

#18 Haha .. Cattiz, tycker de där är lite elakt att tvinga mig gå kvar på Nördvik .. bara för en helg i Boden ;) Men om du ska dit, så kan du räkna med att du hittar mig i transporten .. om jag inte får åka med i bilen (A)

kan också fixa me hagar å ngn box ;) då vi har en stooor gård:D
Boxplatser finns ju på travet, men hagar finns ju inte där ^^ Eller jo, visst finns det, men där går ju "långbenarna" x)

Hm .. :P Så ni tyckcer att jag ska bo i en box och rastas i en hage .. snällt tjejer .. xD Haha, jag kommer inte ens ha häst nästa år, tror ja ..
Har oxå en hemsida…Blev klar med den idag faktiskt…inte sådär jättefin men vafan det är ju bara en sida…www.freewebs.com/teamuppgarde