Propp 1,2,3,4,5,8,9,10,11,12 blir av. Propp 4 delas.

okej. nnär kommer detr listor :p
Dom kommer imorgon! :)
Blev inte 1.53 loppet? :(

Erika, vet du om Månyra står med på kval?
#4 nej varken snabbaste sulkyloppen eller montén för shettis och russ blev av. :( #5 dem sa inget om kvalen, ring till åbys kontor imorgon om du är osäker therese :)
Vet du hur många som var anmälda till snabbloppet?
Krut var i varje fall anmäld till snabbloppet.
Är det någon som vet numret till Åbys sekretariat?

031-7066600 tror jag om jag inte minns fel
Tack

Nyfiken ;) är det ronsan som är anmäld?
Yepp :)

Tråkigt att inte få se henne och era andra snabbfotade glänsa när man är på plats igen :)
Prel. startlistan finns nu på kanal75! :)

lägg ut den då ? :)
har inte startlistan på denna dator och den andra datorn är inte min så kan tyvärr inte lägga ut den :(
Finns nu på st! :)

Borde vara fel i lopp 4 då Batens C.H står på samma volt som Gelden . Gelden har ju 03 i rekord och batens 09
Sen är de inte även fel i shettis kvalet då ett russ har kommit in bland shettisarna ?
SKOJETTE är ju ett russ och ska väl kvala på 1640 och inte 1140
Kvalet har de missat, jag ringde och meddelade det nyss,
Batens C. H står fel ja, de lär väl rätta till allt samtidigt :)
Någon som vet om Åby brukar ha värmning mellan loppen eller om det är fasta pauser?
#14 Ja det var tråkigt att inte hennes lopp blev av. Men men..
#20 sist vi var på Åby var det värmning mellan loppen. räknar med att de har det den här ggn oxå 🙂
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
Hur lång är värmningen mellan loppen?
Åby kommer som vi brukar göra köra 12.00, 12.20, 12.40 osv med loppen. IBLAND läggs en extra paus in om det behövs mellan några lopp för att hästarna ska få en timma mellan loppen, vet ej om det kommer vara så på söndag men det står ju i infon sedan. Det har blivit lite smygfel här och där i listorna men det kommer korrigeras, de hade mycket att göra igår nu efter midsommar och kände sig väl lite stressade idag för att få dem klara. :) #7 Dom berättade inte det.. De enda dem sa var att de var typ 2-3 anmälda i de lopp som inte blev av :/
Man får värma på stora banan mellan loppen. Det är alltid 20 minuter mellan varje lopp, tänk då från defilering till nästa defilering. Som Erika sa, det har även funnits pauser ibland för att det ska gå ihop. Men tänk inte att det är 20 minuter från det att loppet är avslutat till defilering i nästa lopp. Utan det är mellan defilering i t.ex lopp 1 till defilering i lopp 2. Totalt 20 minuter, inkl. prisutdelning.
Hoppas alla får en trevlig dag på Åby :)

Kommer kat A och Kat B kvalet att läggas ihop som ett kval ?
Kvalen körs samtidigt men de går som 2 lopp, dvs olika färger på vojlockarna och start från resp distans.

Jo men då kör de i samma lopp ? fast på sina grund distanser ?