Russ låna/köpa
Hej!
Söker ett snällt russ som ska vara bra i monté.
::KRAV::
Den ska vara snäll i hantering och vid ridning
Den ska helst* ha gått under 2,00 minuter.
Sto, hingst eller valack spelar ingen roll, huvudsaken den är snäll. Dock vill jag inte ha en alldeles för hingstigt russ.
:: Kort fakta om mig::
Jag har haft häst/ponny sen jag var liten. Både min mamma och morfar har varit travtränare och min pappa är också mycket van vid hästar. Så vi är en häst van familj. Jag har hållit på med ponny trav sen jag var 7, och skulle fylla 8 . Men har kört ponnysar nästan hela mitt liv. Har ridit monté ponnysar i två år, både lugna, heta, och ponnysar som har varit känsliga i munnen. Men nu har jag ingen häst som jag kan starta i monté då jag har ett russ som helt har tröttnat på travet som nu har bliviten ridhäst . Sen har jag även 2 shettisar som jag endast kör då jag väger för mycket. (52kg med all utrustning.)
::Stall m.m::
Ponnyn kommer få bo en stor box, med mycket hästkompisar runt om sig. Vi har både stora och små hagar med gräs i vissa och "sand" i vissa. Om det så önskat kan den även få gå i hage med andra hästkompisar. Den kommer få komma ut och röra på sig minst 3 gånger i veckan, för vagn och i sadel. Fast den komma självklart att bli ompysslad varje dag!
Maila, skicka PM eller skriv i kommentarerna om ni har någon som verkar passa min beskrivning. Om du vill få mitt, mammas eller morfars tel. så maila eller skriv ett PM så får ni det där, då jag inte brukar svar om jag ej känner igen numret ( för tel. försäljare. )
* Den behöver ej gå under 2min. Det gör självklart inget om den inte gör det heller. Bara ett stort + om den gör det.
Jag vill förs och främst låna ett russ, sen lite senare om allt känns bra skulle jag nog vilja köpa den. ( Men bara om det är OK för säljaren, såklart! )
MVH Nellie
Hälsningar Nellie
❤️
Hälsningar Nellie
kan till lägga att nellie är jätte duktig på att köra häst! hoppas det finns någon där ute som vill tänka sig att låna henna en häst.
teammanberger.se <3REVINA<3
Tack!
Hälsningar Nellie
😃
Hälsningar Nellie
Jag lånar gärna ut min tvååring till trav men hon är nog för grön!
Det är hon nog. Säkert jätte fin men söker en lite äldre som kan start i år/nästa år ;)
Hälsningar Nellie