Dress?
Någon som vet vad en dress från beola kostar?.. funderar på att beställa en nämligen.

runt 3000 kan jag tänka mej!

Kolla med Brizy, de har rabatt för ponnykuskar om de får trycka reklam (Kraft och Brizy) på dressen, Vi köpte en sommarjacka med avtagbarärm för ett bra pris, kommer inte ihåg exakt men överkomligt och bra service.
Även fast Brizy är riktigt bra så är det dyrt.. Min dress, MED 20% procent rabatt och en massa reklam gick på över 5.000:-.

ok, vår jacka var inte så dyr, men jag kollade inte hel dress, men jag tror nog man skall kolla upp alla alternativ.
Jo jacka är bra också. Men en vår-höstdress med reklam å allt kostade iaf över 5.000:- (inkl ponnyrabatten). Men då hade jag inte krafft-tryck.

#3, jag trodde dom hade tagit bort den…

#3 har dom den kvar ? :D

Ja det har de, de tog tillbaks rabatten igen. Vi beställde en sommardress med avtagbar ärm, den kostade ca. 3500:- har jag för mig. Den köpte vi nu i somras.

Min höst/vår med avtagbar arm från Brizy gick på närmare 6000:- fast har ganska mkt brodyr på då.

Jag har Beola, en allväders kostade runt 5.000 och en sommar (avtagbar ärm), runt 3-4.000 :P