Östersunds dubbeltrav
Jag har en kusk som saknar häst under dubbeltravet i Östersund. Han är med på
Wångens PEV
, men vi har ingen möjlighet att få med några hästar upp. Egentligen har jag ju två grabbar som ska vara med, men bara en av dom kommer köra PEV-mästare loppet.
Därför söker vi nu någon som kanske ville låna ut en häst för start i något lopp fredag eller söndag eller kanske båda dagarna. Grabbarna får köra både russ och shettis och är rutinerade.
Samtidigt så lägger jag ut en fråga om häst som passar in i proppen PEV mästaren
Kat B Körda av inbjudna kuskar 2140 Intervallhandicap grundtid 2.10,0 intervall 1,4s/20m
Anmälan till dessa lopp är 15 juli
Bilden är Karsk 525 och Simon Gorski på mantorp. Åsa Björling har tagit bilden.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Här är Chrisian Gorski med Perelli. Bilden är tagen av Bea Jakobsson på Eskilstuna
~ Anneli ~
Ska inte Wången fixa hästar till de loppen?
#2 Jo Wången fixar med häst till PEV loppet men man kan även låna häst av någon annan om man hellre vill de :)
#3 Självklart! Tänkte bara att ni kanske trodde att man var tvungen att skaffa en egen. 😉
#4 Jag har inget hört om vad för häst det kan tänkas bli och i dom mail jag fått står det att det är bra om man kan hitta egen häst. Så jag tänkte att kanske någon ville starta i det loppet men inte har någon kusk.
~ Anneli ~
#4 Bra tänkt!!!!