Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1749 ggr
williemarrone
0

SOMMARLOV!!!!!!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härliga 72 dagars ledigt från skolan.
Vad ska ni göra???
Själv ska jag sommar jobba hos Lars Marklund(Travtränare)
Och sola och bada och bara njuta ……

FridaSimonsson
0

Ska jobba hos Jesper R Nilsson sen en vecka ska jag te Per Lennartsson ; DDD

Nitro
0

Får inte sommarlov förrän om en vecka Fundersam

Maretto
0

Jag har haft sommarlov i lite mer än två veckor nu :)

hannibal-roll
0

Jag ska först slappa en vecka….. *härligt* Sen bär det av till Gotland och Fårö den 15/6, kommer hem den 26:e. Midsommar på Fårö, kan det bli bättre? Efter det blir det sommarjobb på Sjöbo Kommun, inte så kul men ack så nödvändigt. Tja, jobbet tar slut första veckan i augusti så det blir ju nån vecka till helledigt innan plugget drar igång, sista minuten resa med sambon kanske??? Sen ska jag ju tävla också, dubbeltrav på jägers och en del andra fina tävlingar lär det bli.

amandahandersson
0

Det blir TRÄNING OCH TÄVLING med hästarna i första hand. Sen blir det chill med kompisarna, och lite party party ;) Kanske någon festival också : )

Jenniferohlson
0

Träning och tävling med ponnysarna, lite fest;) gatufesten och såklart, Sol,Bad;)

Lina-
0

Ska till Gotland en vecka och hämta en häst :) Sen ska jag sola bada tävla och dra två veckor till Sunny Beach ;)

tearsofmemories
0

Får sommarlov på onsdag:D Ja ska träna o få ut min treåring till kval. Tävla henne. Blir nog vänner o fest med^^ :D

EllaMarine
0

Jadu .. jag får vänta 2 veckor till :P Men jag har haft ngefär som 5 veckors rid/körläger ;) Det är prktik på skolan :)

Men snart får jag flytta hem igen och få ett riktigt sommarlov :D
Dock måste jag ta en del beslut .. som jag gärna vill skjuta upp, men de går ju inte .. :(

juliapettersson
0

Slutar den 14:e.

natalie_
0

jag ska träna och tävla!åså ska två travskole hästar hem till oss på sommarn v28,sen blir det väl slapp sol å bad=D

divansson
0

sluatar om en vecka.. :/  men ja ska sola, bada, va me vänner, självkalrt träna, tävla och hålla på Massvis med harry och cobra..

Odena
0

Slutar den femtonde men sista normala lektionen var idag sen nästa vecka skall vi in till stan och göra nått, fotbollsturnering och klassens dag…

Miii4
0

STTUUUDEEENNNNTTEEENNN :D:D:D FYFAN VA JA E BRA ;D

amandahandersson
0

#14, hm.. Dit har jag några år ;p Grattis!

TorpetsGynna
0

Slutar den 15:e ja  Fundersam

travandeE_T
0

Jag slutar den 12:e.

hannibal-roll
0

#14 GRATTIS!!!!!!! Grymt bra jobbat!!!! Minns hur glad jag va, njut:)

natalie_
0

slutar den 12juni

Fanny.H
0

Slutar den 12 Juni.

johanna9
0

frö ja ha tagit studenten för ja ha tagit studenten fy fan va ja är bra.. IDAG :D

rebeccajansson
0

Jag slutar på tisdag…:P lycko er som redan slutat… Här blir det inte så mkt lov tror jag. Har drygt  8 shettisar i träning och två russ….men jag skall försöka  att hinna med pojkvännen oxå..

Millaaann
0

#14 o 21 STORT GRATTIS :D

_JonnaRoos_
0

Slutade i dag, skall jobba 2 veckor på kommunen sedan dra jag till Bollnäs:D HÄÄÄRLIGA bollnäs:D och jobbar hos stefan arvidsson, skall passa flying young:)

FridaSimonsson
0

" 24 MEN VARRE DÅ =0

TorpetsGynna
0

Min storesyster tog studenten idag :D lägger ut en bild på henne :)

FridaSimonsson
0

Min bror när han tog studenten för 2 år sen ;p han hade så mkt grejjer kring halsen så han hade ont i nacken sen ;P

Tjabba_tjena
0

själv ska jag ha det sjönt och bada och tävlaCool

jessssica
0

ja går ut 9:an på torsdag (14:e) ;) sen ska ja slappa o träna o tävla bara..lite sommarjobb också..men inte så mkt ;)

Absolut_Luks
0

slutar inte förräns nästa vecka… Men det kommer iaf inte vara en normal vecka,vi får 2 klasser med Spanjorer (de går i 9'an.) Kan bli RIKTIGT kul :D:D

sofienordmark
0

Slutar på torsdag. wiii,. så skönt! sen blir det träning och tävling med hästarna, kompisarna, gotland, sola och bada och Liseberg ;D

[sbergmark]
0

jag har itne sommarlov än :(

FridaSimonsson
0

: )

Jlu
0

jag har inte heller sommarlov än :/

DubbelE
0

inte sommarlov en… slutar den 15.e.. ihöst blir första gången jag inte hamnar i samma klass som min bästa kompis, vi har gått tsm sen vi var 3 år -samma dagmamma o alltid samma mentor efter det..

love
0

tja… slutar skolan 13de ledig en vecka, jobba fyra. sticker  till skövde en vecka och åker till USA andra agusti skolan börjar åttonde åker väll och tävlar på helgerna……

casandra
0

Jag slutade skolan igår, äntligen sommarlov. Jag ska bland annat fylla år, på måndag, sen på onsdag bär det av till festivalen hultsfred, sen hemma så ska jag väl sommarjobba litegrann, träna och tävla hästarna, sen ska jag till göteborg två gånger och till ludvika, och så augustibuller (festival), och sen är det inte så mycket mer som är bestämt, sola & bada och sånt där annat som hör till sommaren! :)

pumbaj
0

Ska träna och tävla medalj:D nu när han går som bäst!

Boode
0

Jag ska jobba hela Juli som städare på en resturang :P Annars så ska jag få min lilla pålle frisk  och kanske börja träna igång henne igen.

thilda-
0

jag slutade i torsdags :) eller man kan väl säga i måndags.. eftersom vi hade inga lektioner resten av dagarna :) Mmm Göttans :D och imorgon så ska jag börja jobba :( ska upp kl 5 och sen ta cykeln in till stan o klippa en massa gräs inne i centrum.. fan va drygt

divansson
0

va jobbigt att sommarjobba.. :P  Jag skulle alldrig orka det. hehe, vi har ju iaf proppat med sommarjobb här i Insjön, alla är upptagna. de flesta är nog på clas ohlsson och rätt pris.. :P tökigt

Miii4
0

#23 TACK för presenten osv =)

DubbelE
0

mvuahaha personligen så slutade man 9.an idag ^^..komemr sakna 9B :'(

det är halvklass på kortet, moi i röd klänning

Colt
0

Fick sommarlov i tisdags! :) jag ska vara hemma bara, träna och tävla. Köra in unghästen, jobba på travet en vecka. Sen ska jag bara LATA MIG!! ;)

bonnieemme
0

Hej på er alla! Jag ska jobba hos Tommy Eriksson..

Sarali
0

fick sommarlov i torsdags, äntligen !! Glad

divansson
0

fick sommarlov Idag :D igår hade vi skitkul! sista dagen med en hel klass som vi hafft i 7år.. :'( kommer sakna de flesta.. fasst vi går ju på samma skola, men iaf.. ;) torsdagen va ju ett minne för livet.. först säda vi skolan på förmiddan, sen kl 5 så åkte vi till helgsjön (en sjö) och så grillade vi, badade bara hade kul :) så härligt.. körde tävlingar också. :D vann två.. :) wii.. vi kanske ska åka ut å campa i en syuga nästa vecka.. *hoppas* våran lärare säger att hon alldrig sett en klass som är så nöra varandra.. :o :)

Tjabba_tjena
0

skolavslutningen idagSkrattandeså skönt

Odena
0

Hade oxå skolavslutning idag och jag blev nöjd med mina betyg, fick ju VG i gympa & musik och de är jag verkligen inte bra på ;)

jessssica
0

Nu har jag sommarloooov äntligen också…eller fick det i torsdags eg..menmen :D:D Såå sköönt, men det känns  konstigt också..Nu är grundskolan slut och massa vänner man gått med såå länge kmr man inte träffa lika ofta alls:./ Men jag hade 25 poäng mer än va ja hade förra terminen ..weii!!

På bilden, Hannas lillebror, Hanna o jag….

TildaLinge
0

kanske lite efter men det jag har/ska göra är tävla med hästarna o bada