Bilder Östersund 22 juli !

otroligt fina bilder :O

Jättefina bilder! Har du några på Säby´s Allan Cross/ Ruth J Andersson, Alban/ Oskar J Andersson, Kålmans Polartösen/ Oskar J Andersson

fina bilder=D

kanon fina bilder :P har du ngn på Twist och Neith?? lopp 7 och 9 på söndagen

Någon som har på Skogsdala Appollo? Lopp 10 på Fredagen och lopp 1 på söndagen?
Nån som har på Torpets Gynna, lopp 1 nr 8 på fredagen och lopp 10 nr 8 på söndagen ??

Nån på Farmens Delta!

#15 Min Kålmans Polartösen :D

Kålmans Polartösen, Farmens Delta, Vävsla Ginny .. dom vet jag att jag har bilder på. Har inte tagit itu med fredagens bilder. Tänkte göra de ikväll, så troligtvis kommer dom bilderna idag eller imorn ! :))

Jätte fina bilder! Får jag använda den på Danielle och lägga ut på eps hemsida? Är det någon som har bilder på EPS ekipage så skulle jag gärna vilja ha dem till hemsidan! :) Hästar som **Mirana, lexius, danielle, tackla, hamras chivas, kompisan, mossapysen, måntorps Jazz, broängens jocke.
**Tack på förhand! :)

Linnea jag har på många eskilstuna ekipage, du kan ¨få dom via msn, vet inte om jag har dej men jag heter cecilia.rosenqvist@hotmail.com Hojta till om jag e inne så kan du få lite bilder

Mossapysen har jag bilder på :) Är inte klar med fredagens bilder, men dom kommer ikväll som sagt :)
Och du får använda bilderna Linnea ! :)

Någon som har på Goofy? Startade i lopp 1 på fredag och lopp 10 på söndag:)

#14 . Nämen kolla va häftig sulky! :O vilken färg!

#25 har addat dej på msn! :) du kan skicka bilderna där.
Jättesnygga bilder!
Norrskenets Jupiter? ^^
nån på Askö Tiger och Salve?
Jeg har masse bilder fra helga ;) Legger dem ut så fort jeg finner kabelen til kameraet ;p
Jeg har masse bilder fra helga ;) Legger dem ut så fort jeg finner kabelen til kameraet ;p

Säby´s Allan Cross?

Säby´s Allan Cross?
Toker?
Hej ingen som har nån bild på Zputnik II?? Han gick i lopp 1 på söndag och hade nr 14:)
Lolita dar eller Stjärnprinsen?

Nån som har tagit bilder på Jacki i lopp 2 på söndagen

Har nån bild på Farmens Hyper, Johannesb. Lovejoy, Bergas Flisa, Hults Shaggito, Tempo? =D

NU är jag äntligen klar med helgens alla bilder .. ! Så om någon är intresserad av några bilder så mejla till ellamarine@bredband.net så skickar jag dom därifrån ! :D
Bilder på bl.a; Bergas Flisa, Micky, Pärloito, Stjärnprinsen, Belinda III, Hults Shaggito, Jecson, Allgunnens Xnit, Cocos, Twist, Pejnarve Polis m.fl !
# 43 Jättehärlig och cool bild!
Mirre, kommer bilderna ut på pixbox så småningom? :)
Väldigt fina bilder! Du kan ju tjäna pengar på fotografering hurru! ;)

#44 Tack så mkt ! :) Riktigt nöjd över den själv faktiskt :)
#45 Hm .. jag vet inte riktigt, det beror på om alla bilder får plats där :P Men jag skulle kunna ladda upp nåra :) Men om det är någon speciell bild du söker så kan du ju mejla .. Då jag inte lägger upp fler bilder här :P
Och angående de där med å tjäna pengar .. jag är grymt sugen på de, men de känns som att om man ska vara lite seriös borde man väl ha en hemsida … oh de har ja inte tid/ork/kunskap för .. att kunna koda en egen hemsida .. :P
#46, ja det där med hemsidor är ett helvete ^^;) Men man kan kanske lägga ut mailadress och telefonnummer i programmen, som Tom Jönehag gör?
Tom Jönehag gör ju "bara" segertavlor om jag inte minns fel, men vissa vill säkert ha bilder även fast man inte vann :)
Du tar som sagt skitfina kort!

#47 Hm.. bra idé ! Det där ska jag fundera på .. de kanske vore nånting att försöka fixa till Bergsåker den 10:e :)
Ja, tänk att man kan utvecklas så enormt .. bara genom att byta upp sig till en något bättre kamera ..
Ärligt, tycker inte jag att Tom tar så jättefina kort ibland ..

MIRRE JAG SKULLE KÖPT BILDER AV DEJ SOM FAN ; )
#48, testa! :) Jag sku köpt nån bild om det blev nån riktigt fin :)

#49 JAsså de skulle du ;P Hah .. kanske ska börja med de då xD Men, fundeerar på om man ska sälja utskrifter eller DVD-skivor .. men, då måste man ju ta bilder som fan på en häst .. :O Om man ska ta skivor alltså, onödigt att sälja en skiva med typ .. 10 bilder på en och samma häst.
#50 Ja jag funderar på de :) Jasså, ja vi får väl se vad de blir för bilder resten av säsongen :P:)
#51, ääh, man säljer en bild ; )
Hos de jag köpt hos får man välja storlek och sånt.

lägg ut på piiix ;D

Rosenhälls Mawerik??? Tina IV???

Har du någon bild på Nordanåkers Titan, Nordanåkers Movie Star, Rågsvedens Toomai och Fame?? :)
#43 En av de bästa bilderna i sport/idrottsväg jag någonsin sett, och då har jag jobbat i layout/redigeringsbranschen i över 30 år.
Den fångar på ett överlägset sätt vad idrotten går ut på. I förgrunden två lugna individer, laddade inför dagens uppgift. Man riktigt känner att det kommer att gå bra. Till höger om kuskens hjälm en sammanbiten människa som inte är riktigt säker på hur det kommer att gå i dagens lopp, värmningen kanske inte gick enligt planerna, ska jag ändra något i balanseringen, eller? Närmast i bakgrunden en människa som verkligen kollar vad som händer på banan. Programmet/resultatlistan i vänsterhanden, något avgörande sker på banan, blicken är koncentrerad. Det här måste jag ha ha koll på. Längst bort, en dotter (?) i diskussion med sin pappa/mamma (varför skall de alltid ha synpunkter). Har det gått bra eller har det gått åt skogen, det får vi aldrig veta, men vi kan fantisera.
Du skämtar väl om du påstår att du är amatör?

#56 OH härregud :O Du skojar med mig :O Jag tänkte nästan radera den där bilden i kameran .. tänkte att den inte vart nå bra. Men sen såg jag i datan och vart rätt nöjd med den ! :) Men jag blir ruskigt glad då du skriver de du skriver ! :D a ag vill nog kalla mig för amatör, fick min Nikon D50 i julas, så jag har inte fotat med system så länge .. nytt objektiv med. Före de hade jag kompaktkameror att fota med i ca 1-2 år .. Så, ja jag kallar mig gärna för amatör .. ! :) Men tack så mkt för de du skrev ! Glädjer mig mkt !
#57 Har man känslan (det spelar ingen roll vad man sysslar med) så fångar man ögonblicket!
har du någon bild på häst nr 15 i lopp 6 den 20:de i östersund? 

#58 Ja .. :) Men nu vart jag lite nyfiken på vad du jobbar med .. :O Får man fråga de ?
#59 Mejla till ellamarine@bredband.net lägger INTE ut fler bilder här .. ! :)

Någon som har bilder på Diana Ross? söndagen hade vi lopp 5 och nr 11.. kommer inte ihåg fredagens.. Maila bilderna till mig då, emma_1ottosson@hotmail.com
Tacktack
Bilden är från våran första seger i boden 2007 =) LYCKA!
Är det ingen som har bilder från helgens viktigaste aktivitet, 5-kampen på lördagen?
Undrar detsamma som #64.

#66 Kolla i bakgrunden, ett tröttkört gäng - de som sprang första 400…

#70 han till höger har tappat benet! :S
#72 treevligt ;P

#72 John Erik, de va han som va ganska överlägsen i alla sina grenar ;P

#73 Haha nej han står på ett ben xD
#74 John-Erik :O Nejnej, är de han i svart du menar ? :P Jag har hört att han heter Magnus xD Han är väl ifrån Dannero han i svart ? Isf måste de va John-Erik Johnsson du menar, men han var inte med på en enda sak tror ja .. :P

Hm, bilderna SKA vara uppladdade nu .. men de verkar inte vilja fungera. Men tännkte fixa de imöra, för nu ska jag sova ! Upp om 5½ timme oh släppa ut monstren … :P
72# de är ju magge :D Nee john erik va inte me O.o han var så lat :P muhahha :D

Är det inte Kevin Porshage?
Nej nej, det är inte Kevin Porshage. Det är nog Magnus Berglund. De sa iaf nå tjejer till mig på lördagskvällen ^^ Bland annat hans syster?

Du har så rätt amandah. de är magnus :)
Haha, helt dåligt minne har jag inte ^^,

hah näe verkligen itne ;p