Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 2134 ggr
o-oliver
0

boots till shettis?

hej jag behöver ett par boots till min shettis och undrar om någon har ett par att sälja, jag har haft ett par från börjes med karborrband men dom är inte så mycket vikt i och sen har jag tappat dom dom några gånger. är det någon som har någon till salu?  Obs: min shettis har ganska små ben så bootsen ska inte vara så stora! :)

Tack i förhand!

o-oliver
0

Putt :)

giffan
1

Tror jag har några små som man drar på..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

o-oliver
0

Okej har du någon bild? Hur mycket ska du ha för dom?

orangeh
0

Har två par lätta röda boots utan karborrband. :)

o-oliver
0

# 4 har du någon bild? :))

Osby
0

Hej,

Jag har ett par boots som jag använde till vår lilla shettis, han hade jättesmå ben. Har foto på dom som jag kan maila över till dej om du skickar din mailadress till mej info@stallstingson.se för jag är inte inne här så ofta så jag har koll på mina pm.

mvh

Pia

o-oliver
0

PUUUUUTTTT!!! #2 #4 #6 !!!!!!

o-oliver
0

Putt!!!

Haley-Sandra
0

Hoppas att de är ok att jag ger ett litet tips på en sida som säljer små boots ifall du inte får tag på begagnade boots. Finns med och utan kardborre i storlek xs och xxs 🙂

http://ponnytravprylar.e-butiken.se/benskydd/boots

o-oliver
0

#9 vet du typ hur mycket bootsen väger? :)

Haley-Sandra
0

#10 Nej, det vet jag inte. Men det går kanske att fråga dom. Kontaktuppgifter till dom enligt hemsidan är mail: butik@stuterisolo.se tel.nr: 070-5147318

o-oliver
0

Putt!!!

giffan
0

sorry har helt glömt. kollar nu skriver igen sen, du kan betala frakten för dom, går kanske på en 40-50 kr.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

o-oliver
0

Ja det ordnar vi på något sätt! :)

o-oliver
0

Putt