1årig russhingst säljes!!
Jag har inte tid för min lille prins tyvärr så nu har jag tagit det svåra valet att försöka sälja honom.
Han heter Lordi och är född 06 är E: Vick´s extra U: Karismas miss universum UE: Komet.
Lordi är chippad och registrerad, avmaskad, vaccinerad och verkad.
Vill ni veta mer så är det bara att ni skriver till mig, antingen här eller till min mail, som är magicpride@hotmail.com

Putt

putt
Härlig ponny skulle tagit honom om jag haft plats!!!

Tack för att du säger så
det gör ont i hjärtat men jag har inte tiden med honom

putt

Jättefiin!:D man vill bara ha… :)

tack 

10000 men det är prutbart det viktigaste är att han får det super bra och någon kompis att leka med.

putt

putt

lilla pojken är fortfarande till salu. han har haft både sele och huvudlag på sig och han bryr sig inte.

Hej! Finns han kvar? Är lite intresserad. Är han hingst eller inte? Är han snäll att verka eller är han bråkig?

Läste dåligt såg att han var hingst

har du nån mer bild?

Hur stor tror du han kommer bli?

Han är inte bråkig inte mer än vanligt för att vara ettår. Han är van att bli verkad och pysslad med som sakt jag har ju redan börjat att tömköra honom lite och han bryr sig inte om tömmarna. Vet inte hur stor han kommer att bli men han blir nog runt 122-125 inte större.

Ska väl nämnas att Lordi är den enda levande avkomman från Vick´s Extra. Det fanns ett sto efter honom och det var tydligen ett diplomsto, vet att dom fick avliva henne för att hon fick ett ben avsparkat av hagkompisen tyvärr

Har Vick`s Extra tävlat i trav?
isånnafall vad hade han för rek?
Han har tävlat en hel del i trav, kolla hans sida! har 01.4 i rekord..

Det är Vick´s extras sista år som ponnytravare sedan är han för gammal. Och ägarna satsar på att få honom under två min.
hej hur mycket ska du ha för han undra bara??? han är jättesöt

det står lite längre upp, men jag har sänkt priset till 6000

okej

putt

Lilla pojken är fortfarande till salu och snart åker han på grönbete. så är det någon som är intresserad så tveka inte….

åh hade tatt han om jag kunnat, super söt =)

vart finns han någonstanns?

karlstad

Finns det någon bild där man ser han från sidan?

Frågar igen finns det någon bild på hela han från sidan.

Kan nämna att mamman till Vick's Extra, Ripadals Viktoria, gick 1.47,4 var snabbaste stoet ett tag…..en riktig kämpe!

Ja stamm mässigt är det ju inte dåligt på honom 
Han är VÄLDIGT fin! Synd att jag bara har plats för en ponny :P
jag vill ha men jag har ju nyss köpte en ju.. men han e fin

Han är nog såld vad jag vet

jo han är såld

Till vem om man får fråga? Gärna pris också.! :)

Till sussane back och hennes son martin linder han kör louise och pandora av friheten dom bor upp i torsby. priset var 6000 inte mycket men jag vet att han kommer få det super hos dom

#45 Kul för Martin att få en så fin häst, bara att gratulera. Hade det inte varit för att stammen låg så nära många av våra ston (Granit) hade jag köpt honnom för länge sedan….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#45 ja det kan jag förstå, ska ju ställa ut honom på arvika travbana ska bli kul att se vad domaren tycker om honom