Era favorit böcker
Vilka är era favorit böcker? Jag måste få lite tips så jag får nått att läsa xD
Älskar Stephen Kings böcker :P

Ex. Bakom stängda dörrar och Asyl :)

Harry potter serien.
Jag läser typ ycket, har många favoirter..
Men Marian Keyes böcker är bra! Särskilt Vattenmelonen :)

allt av denise rudberg

håller med #5
//Mickan

Stephen King, Magnus Nordin och Unni Lindell är superbra författare =)

fiins mkt bra böcker, Harry potter serien. sen är allt jag hittils läst med mari ljungstedt riktigt bra:)
"En komikers uppväxt" av Jonas Gardell gillar jag …

Jag tycker om 2 böcker, Freedom och Ashleighs Dagbok..:)

Är "allätare" men har en förkärlek till böcker av Denise Rudberg. Sen gillar jag "tantsnusk" a la Danielle Steele oxå :o)

Jag gillar Gossip Girl- serien.

Hej
Det finns en serie om en travhäst som heter King of Sunset som jag tycker är ok, de är ungdomsböcker, kommer inte ihåg författaren men det går nog att söka på King of Sunset.

Alltså..ja har vart medlem i polluxklubben i åtta år…Men enbart för FULLblodsböckerna! :P:P DE är hur bra som helst juh, hehe.P:P

typ alla polluxböcker ;) hellst fullblodsböckerna. de kan ja hålla med om ;)
Läser inte i princip, är väl bara om man ska läsa i skolan xD Läste två böcker från andra världskriget som var grymma! En verklighetsbaserad (Alicia: My story) och en påhittad (Molnfri bombnatt). Alicia's bok var bäst, men båda var suveräna! ^^
#13 Jag tror jag har läst alla de bäckerna, men de var ett tag sen, men jag tyckte de var bra ! ;)

Läser många Agatha Christie böcker! Jätte bra, kan vara lite sega i början iaf ABC- morden ;) Men den är väldigt bra.
#13 Är inte den typ med den där travar fuxen?
Gömda och Asyl är otroligt bra!

allt av stephen king men Mardrömmar är nog bäst.. sen älskar jag ondskan!.. den är riktigt bra ju, eller en värdsomsegling under havet.. måste bara avslöja till er som inte läst den.. det är skitdåligt slut.

#18, det stämmer nog att det handlade om en fux, var några år sedan jag läste dem.
Jag gillar Dan Browns böcker :)

Tack för alla tipa :) ja king of sunset är bland dom bästa böcker jag har läst :O

jag läser typ aldrig, tkr dt är sååå tråkit..läser jag nått så är det för att jag måste eller så är dt någon mode tidning:P
Bland det bästa jag har läst är bla. Isabel Allendes The house of the spirits och Håkan Nessers Kim novak badade aldrig i genesarets sjö. Jonas Gardell är också läsvärd liksom Vilhelm Moberg också Stephen King såklart :)
En bland dom bästa jag läst är Mannen som kunde tala med hästar

I taket lyser stjärnorna:'( och Såld.. Men såld e snuskig och man blir lätt äcklad av det man läser!

Ja läste böcker som bara den förr! Men inte så mkt nu förtiden.
De flesta böcker jag läst har vart riktigt bra.
Men de absolut bästa böckerna är lät Katarina von Bredows!
Hur kär får man bli? och Expert på att rodna.
Jag är inte så mkt för att läsa "vuxenböcker". Hehe.

Det fattas en tärning av Johanna Thydell
Kort kjol av Christina Nord Wahldén
Explosivt byte, Gömt byte, Lätt byte, Fångat byte, Farligt byte, Hett byte, Delat byte, Svårfångat byte, Jagat byte, Lovligt byte, Nedlagt byte, av Janet Evanovich!
Skitbra böcker, vet inte om det är alla, men urbra är dom!
Har bara läst "I taket lyser stjärnorna" av Johanna Thydell, men den andra verklar också skitbra! Ska ta och köpa den! :)

Harry Potter!!!!

#28 Det fattas en tärning, den är bra!
Stenhjärta av Ingrid Olsson är också helt skit bra!
Prinsessan och Mördaren av Magnus Nordin är också bra ! :)
Han var på våran skola för ett tag sen och föreläste om hur man gjorde en bok till film, tsm med den som skulle gö filmen, för den ska bli film. De va intressant!
Ondskan är också en favorit. Nog mest för att filmen är det :)
Ni som gillar Gömda och Asyl ska definitivt läsa Dave Pelzers böcker, Pojken som kallades det är allra bäst och den första boken.
Pelzers böcker får en verkligen att inse att man har det rätt så bra och att man inte ska klaga över småsaker. Ha en hink bredvid er som ni kan samla upp tårarna i eller i vissa stunder kräkas i, det behövs!
Dave Pelzers är inte särskilt bra skrivna, tycker jag.. Men innehållet är skrämande. Man väldigt illamåande och mår dåligt av böckerna.

I nattens djungler & Skuggornas demon av Amelia Atwater-Rhodes är också bra böcker.

Eller nu vet jag,
Jag överlevde, av Mietek Grocher.
Han höll en föreläsning för oss på vår skola, (en av de skolor han åker runt och håller föreläsningar på) om hur han överlevde förintelsen. I två timmar berättade han, var mycket gripande & sådär. Jättesorgligt och hemskt, men ändå liksom, spännande? Nej jag vet inte, finns bara ett ord för hans liv - otroligt.
För er som inte läst, plocka fram alla näsdukar ni har och LÄS DEN!