Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettmont
Läst 1312 ggr
jullan
0

Monté ryttare!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag har en shettis val, vid namn Nordanåkers Sputnic. Han år 5 år. Har gjort sin första säsong i år med ett reckord på 3,11,0. Med kapacitet för mera! Han är en underbart trevlig kille med gott psyke! Han är även inriden. Så det skulle vara mkt intressant att få honom inkvalad i monté. Jag är dock för stor för att rida. (Är 15år). Så jag söker ngn liten, rutinerad, kunnig ryttare som skulle kunna tänka sig att kvala in honom…. Vi bor i Gagnef Dalarna. Våran hemmabana är romme. Så om det blir ngt kval frammöver så är jag intresserad av att höra i från DIG! Vi ska nu starta på eskilstuna den 7. Och ev, va med i km på romme…. Men om det passar in skulle ett kval efter det sitta bra.

Är det ngn som vet ngn som tar åt sig att rida monté lopp, och som är duktig?

Maila gärna mig!!

Saaandberg
0

Fråga JenniferXD Före detta galoppryttare, med en av sveriges snabbaste ponnyer!!!(Inom galopp) jojjo_423@hotmail.com

Saaandberg
0

säg att de om hon  var jag som tipsaXDja vet inte om hon fortfarande håller på med shettisar. Men hälsa från Trixi

zorken-
0

ÖHMN!jag är dennes kusk och monteryttare=D…..

Saaandberg
0

men Ursäkta(!)?

Reva
0

Älskar monté x') rider på mitt russ Reva o det går välfigt bra för oss! synd att jag är förstor för shettis :( det är ju en gräns på 45 kg och det väger jag utan sadel osv :/

Saaandberg
0

ja väger oxå 45utan sadel o såå :/

Teja-Bea
0

Det här forumet skrevs i september förra året.. jag tror inte att det är aktuellt längre!!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

cornelia__
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag kan rida jag är 11 år jag har ridigt mång lopp jag väger 42-43 med utrusning min hotmail är biggles_nelli@hotmail.com

cornelia