Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1361 ggr
o-oliver
0

Visby dubbeltrav 2/8 4/8

Hej vilka är det som ska till Visby den 2/8 och 4/8 ? Vilka hästar och proppar hade du tänkt anmäla till? :)

happygirls123
1

Jag ska till Visby med Gervalds Lizzy! rek:2.58,1 har anmält till propp 2 & 3 första dagen och propp 18 & 20 andra dagen! ska också tävla Alexandra Lennström´s häst Allgunnens Axa i monté! och kanske mys Ärtan i monté också! :D

o-oliver
0

Okej vad kul, jag ska också tävla en häst åt Alexandras han heter gervalds kaxe :)

happygirls123
0

Ja va kul har hört att han kan va lite busig;)

o-oliver
0

Ja det har jag också hört men än så länge har han inte gjort något mot mig! :) peppar peppar ta ett trä!

Alexandra DI AX
0

Jag ska tävla Allgunnens Axa (rek: 2.42,7) inte bestämt proppar än men monté ska hon iaf gå med Malin Johansson! ;) O så har jag Allgunnens Diddi (rek: 3.05,8) ska ut i propp 3 första dan o propp 18 andra dan! :)
O sist men också minst Gervalds Kaxe (rek: 3.17,9) första dan i propp 2 o med dig i sulkyn (Amanda) o andra dan tänkte jag prova o köra han så de blev propp 17! :)

Winner04
2

Vi åker dit med Te-Quila som startar i Baggen och troligtvis mer lopp. Sen följer även Winner med men vi har inte bestämt proppar helt. :)

VeronicaP
0

Vi hade först planerat att åka men får även stå över i år .

o-oliver
0

#6 kul då ses vi då! Lycka till i baggen och dom andra loppen givetvis! ;) #7 ja okej tråkigt! :(