Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1180 ggr
Tusen
0

Priser kat A

Nu har det gått några år med att barn under 13 år inte skall få prispengar.
Men har inte ni också upplevt att det är ungeför samma priser överallt?
Det är mycket hästprylar och jag undrar lite om ni fortfarande tycker att det är bra med hästprylar eller börjar man längta efter andra typer av priser?

Vad tycker ni? Skriv och berätta, det underlättar för klubbarna om A-kuskarna skriver vad de önskar sig för priser. (Bortse från segertäcken, pokaler och rosetter)

brawina
0

Hur är det sagt med shettis loppen egentligen skall 4-6 ha ett litet pris eller är det upp till varje bana? Vi har fått priser på dom flesta banor vi varit på men vet att det finns banor som inte delar ut något till dom övriga.

Elin-Fast
1

Jag tycker det är bäst med presentkort/prispoäng på travshoppar så kan man välja själv utifrån vad man har behov av :-)

Teja-Bea
1

#1 Alla som får Prispoäng och blir placerade ska ha pris.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

brawina
0

Ok. Finns det skrivet någonstans?

Emmelie93
0

Håller med #2! Bättre att ungarna får välja vad de vill :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Tusen
0

Nu får man ju egentligen inte ge presentkort. Så vad väljer ni då?

[[AcsJulia]]
0

Själv uppskattade jag mycket när man fick t.ex. en grimma eller ett borstset som man, om man ville, hade möjlighet att byta mot likvärdiga saker i travshopen! Då slapp man stå med 152 grimmor och inga träns, för man kunde lämna in grimman och betala mellanskillnad i värsta fall!

tomj
2

Segertavlor eller/och DVD från loppet Mycket uppskattat! 😃

[[AcsJulia]]
0

#8 Grym idé! 🥳 Har alltid tyckt det är jobbigt att få ca. 600kr i prispengar och punga ut 500 för segertavla… Varifrån kom den logiken? 😓 Så att då få det istället för prispengar borde väl fungera grymt bra, eller?!

Tusen
0

Måste priserna vara hästrelaterade?🤔 Är det lika bra med andra typer av priser, t.ex biobiljetter, kläder, böcker, lock- eller plattänger, plädar, väskor, fina skålar eller något annat? Tänkte mest på er som vinner mycket priser i dessa lopp.

tomj
1

När Tilde vann på Östersund med Mister Muffin under vår dubbelhelg fick hon bla en Muffinsmaskin, hon blev jätteglad! 😃

Tusen
0

#11 Ja, det var lite sån´t jag tänkte på. Lite annorlunda priser än bara hästgrejer vid varje lopp.
Det är ju i.o.f.s. bra med hästgrejer men jag tänkte mer som omväxling. Efter att ha fått 48 grimmor och lika många uppsättningar benlindor kanske det kan vara roligt med lite andra priser. (Så tänker jag 🙂)

(OBS! Frågan gäller inte vad vi fått utan vad klubbarna kan dela ut som alternativ)