km Rättvik 30 juli
Vem tror ni blir klubbmästare i rättviks ungdoms trav??startlista finnes på sptf.nu

ja tror Harry Boy, haha ;) om travet stämmer.. de gjorde de sist iaf.. :P
Tror också på Solos Harry Boy… #1 Du måste ha jädrans koll eftersom han har utvecklats med snart 30sek sen du fick han!

Mawe eller Varette. Varette har mycke tillägg men hon kan gå. Men självkart hoppas jag att Mawe sköter sig och tar dom
#3 tar varette de tilläggen så är hon jävligt bra…. själv tror ja liksom inte att hon kommer ikapp hela fältet ens.!
#2, Solos Harry Boy hade välla ändå rekord kring 2.20 när Camilla köpte honom?
Tror bestämt det, för han tävlade här uppe hos en tjej som hette Emmy innan det :)

Varette är struken för jonna vågar inte starta med så många tillägg,rädd att förlora för hon tror att någon på de 2 främmre voltarna vinner blir nog tufft för mawwe och hinna fram tror jag..själv tror jag Notarie tar hem det och hiprex blir 3-4….

Vad snackar du om pär? Varette startar

jag skojja de ju bara Jonna varför skulle du vara så feg för??

jag skojja de ju bara Jonna varför skulle du vara så feg för??
#9 kul skämt…
HEJJA VARRE O JONNA :)

#5 precis.. han hade typ gått 2.22.. :P så 30sek.. :S inte direkt ;) men ca 20sek iaf ;)

Vann gjorde Solos Harry Boy.
2:a Hiprex
3:a Löndalas Vilde bill
Kommer inte ihåg resten men solos harry boy vann iaf på 2:03,? hiprex kom 2:a på 2:14,? å Bill 3:a på 1:56, ?

Är det nån som vet när Romme ska ha KM??

Grattis Divansson!:)
Grattis Divansson till segern och den fina tiden :D

Grattis :D

grattis :)
Grattis Camilla och "norrlänningen" Solos Harry Boy! Kul att det går bra! :)
Ännu mera rekordsänkning med, snart blire minsann 2.00!
Nån som vet övriga placeringar? :)
Hur gick det för Varette?

Grattis!!^^
#13 Fanny jag tror det kör som de brukar i höst nån gång, förra året körde de väl i oktober? :) Om de ens kör i år, jag tror att Sjöberg drog i gång det hela förra året men nu har de ju flyttat till tommelilla..:/ :/ :) :) :P

O Just e, nån som har lite bilder kanske??!!
:D:D

Tack :D gick bra för att travet inte stämde riktigt.. :P men men.. :) Gick ju assöligt första varve.. :/ sen gick då min iaf ca 1.50 sista 1000.. :P
#19 hon va stryken

Nu har din häst gått 2.03 och tjänat lite pengar. Klagar du fortf på pengahandikapp?

#23 men deta räknades inte som nått lopp.. så de vart inget rek eller pengar.. och ja.. är fortfarande imot phcap.. hehe

Grattis! :)
#20 Oki. Hoppas dom kör i år. :P

skulle också strukit om jag fick 800 meter tillägg :O

HUr sakta gick Solos harry boy innan sista 1000 med tanke på att han gick 1.50 sista ????

#26 Men varför då ens anmäla?! Har man inte koll på vilka hästar som finns i klubben?

#27 riktigt sakta.. sa bara ca runt 1.50.. har hört att de va prick 1.54.. :P aja.. fick bara höra ca tiden först.. ja kom ju inte om hogan, han vill inte springa om första verkar det som.. sen gåre bra
#22 1.50 sista tusen, lysande! Vad heter denna häst? Och vad blev sluttiden?
#20, läs igenom tråden så får du svar på dina frågor!