Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1643 ggr
Universum
0

Hults Admir är till salu

Nu är min gulle gris till salu för jag ska nämligen till usa till hösten.

Han är 4år är isabell med vit man och svans och med vit bläs. Är inte så stor bara 119,5cm.

Rek 2,15,1 men kan mycket mer har en vinst som han tog på eskilstuna den 6maj i helt överlägsen stil. Han är sutten på två ggr. jag själv ha kört inn honom så jag kan säga med 100% att han har aldrig slagit eller nypit. Är snäll och nästan helt okopliserad ponny.

Dock ej en helt nybörjar ponny eftersom han bara är 4år

Priset kan ni få mejlat på eran mail om ni är intresserade.

Är det något ni undrar så är det bara att skiva på min mail eller här

Mail: magicpride@hotmail.com

amandahandersson
0

Hur mycket pengar har han på sig?

Universum
0

Han har 1325kr på sig nu han startar på lördag på årjäng

Mariasoderstrom
0

Kan bara säga att köpa en Hults uppfödd Häst är det bästa köpet man kan göra ! :)

Mariasoderstrom
0

Kan bara säga att köpa en Hults uppfödd Häst är det bästa köpet man kan göra ! :)

deweycheatumnhowe
0

Varför det? Utveckla gärna Din synpunkt.

amandahandersson
0

#2, hej och hå! min 2.25:are har 1.875:-

Men han låter fin! :) Ska se om jag utökar stallet i höst.. ;)

Universum
0

låter bra det

Mariasoderstrom
0

#5 för jag har två hästar därifrån och har träffat på flera därifrån och dom är mycket hanterade redan som föl har bra psyke och är avlade för att kunna vara med på allt möjligt och oftast väldigt trygga i sig själva. Dessutom är det oftast riktigt bra stammade hästar man får därifrån ! (: Det är vad jag tycker !

DubbelE
0

jo hultare är trevliga hästar! körde Hults Timona ett tag, skulle ha kvalat henne o så men hon blev dålig, ett halvår senare så va dom tvugna att avliva henne :( tråkigt med en så fin häst

Universum
0

inte för att låte tråkig eller så är denna tråden till för de som är intresserade av AdmirGlad

Universum
0

putt

Mariasoderstrom
0

#10 ursäkta(; kom av mig lite. Snygg häst! synd att jag har fullt nu annars hade jag varit jätte intresserad!

EmiliaLeo
0

du kan inte tänka dig låna ut honom?

Universum
0

helst inte eftersom jag ska åka utomlans så vill jag helst att han blir såld

Universum
0

putt

Malin6
0

Trodde han var såld redan.

DubbelE
0

jag är intresserad.. men tråkigt nog lite fullt i stallet för tillfället..

Universum
0

nej tyvärr är han inte såld än

DubbelE
0

har du någon bild?

Universum
0

finns på www.foto-mike.com klicka dig vidare till bildarkivet och där skriver du in hans namn i sök så kommer admirs bilder upp

Geminii
0

Vi tänkte köpa honom när han var typ 2 tror jag men det blev ändrade planer ..skulle jätte gärna köpa honom men jag vill inte göra mej av med någon av dem jag har nue, platsen räckeer tyvärr inte :(Gråter

DubbelE
0

#20, jösses vilken fining :O får försöka prata lite med mammsen xD…får väll spana lite när han startar kajsa warg

Penni
0

Jisses vilken skönhet han är Glad

Universum
0

tack för alla fina komentarer till min lilla gulle grisCool

Universum
0

han är såld

iiirma
0

#25 Till vem? Om man får vara nyfiken, "måste" ju veta vart Plexus barndomsvän och nästan bror finns ngnstans! Tråkigt att du inte kunde ha kvar honom :(

gotlandsruss
0

är admir såld

Universum
0

#26 jo det är lite tråkigt att jag inte ska ha kvar honom men han kommer inte lämna värmland hans nya ägare heter cecilia karlsson, där kommer han få det så bra

Universum
0

#27 ja det är han

ryttarn
0

#28 Kommer du tävla honnom vidare i år? Cilla är väll inte tillräckligt gammal för att köra russ förrän nästa år, eller skall han stå och "mogna" till nästa år…..?

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

iiirma
0

#28 Okej, det blir säkert jättebra! Är hon medlem här?

Universum
0

#30 jo jag kommer få ha honom resten av sesongen men som sagt jag åker till usa i september så då är det ju upp till cilla om hon vill att han ska starta. Men jag kan ju säga så här mycket att han kommer och mogna väldigt mycket under vintern.

iiirma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på snyggingen själv som 2 åring på stuteri Hult :)

ryttarn
0

#32 Det tor jag säkert att han kommer göra. Skilnaden mellan en fyraåring och en femåring brukar vara rejäl…. Bara att önska Cilla lycka till!

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Universum
0

#33 lika ren som vanligt ser jag =)

Universum
0

#34 precis det var ju en jätte skillnad på honom från 3 till 4 så det ska bli kul att följa honom

Cnox
0

Grattis till de två segrarna!!!

Universum
0

tack så mycketCool

iiirma
0

Ja, grattis! ^^ Vilken kille :D

Universum
0

tack så mycket han var verkligen grym på årjäng

linnrisedal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer han

iiirma
0

#41 Det är en riktig läcker en! ;) Plexus fd bästa kompis! ^^ Du har lyckats bra med honom Sara! :D Inte konstigt att han var lättsåld ;)

Universum
0

#42 man tackar=) det dröjer säkert inte länge fören plexus plockar massa segrar han är ju lite större än vad admir är så det tar väl lite längre tid för honom Cool