Välkomna till Östanåkra den 11/8!
Söndagen den 11/8 är det ponnytrav på Östanåkra!
Anmälan går ut i morgon måndag kl. 9.00,
Observera att prop. 13, 2.00 och sämre är ett linjestartslopp (ej voltstart som det står i propparna)
Första start är kl. 12.00 och i vanlig ordning kommer vi ha öppet i cafeterian där det serveras diverse godsaker!
Vi önskar er alla varmt välkomna till ännu en trevlig tävlingsdag på Östanåkra!
Vi kommer 😃

Vi har anmält våra två :)
Nu har jag också anmält. 🙂
Prop 3, 5, 6, 7, 14. Hoppas fler gör som jag så det blir lopp. 😉
Beställer även fint väder. ☀️så att vi får en underbar dag. 🙂
Anmält 2st till propp 8! :) hoppas oxå på bra väder!
Härligt att höra! Även jag har anmält :)
Solen skiner ju alltid på Östanåkra :)
Har också anmält :D
Klart solen alltid skiner på Östanåkra :D

Anmält :)
Kommer dit med Face :)
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Nu har jag anmält Gervalds Lizzy till propp 4 och 7! ska även anmäla Störtbäckens Binca till propp 5! imorgon :)
Blir alla lopp av? :)
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Alla lopp utan propp 13 blir av.

# Propp 13 var det den 2.00 och sämre, synd att den inte blev av då de är roligt med aouto och de borde finnas en del hästar i den kategorin ,

Många kan inte anmäla pga specialarn. Vi hade inte kunnat om den legat på 1.55 för Mawerik har bara två tider i raden och två kval

#12 ja det brukar finnas många strax över 2.00 och på öa behöver man inte vaa så rädd för att sänka rekordet trots linjestart ;p #13 hur menar du? Man kollar på de 4 senaste godkända starterna och skulle de ligga utanför raden så kollr man längre tillbaka. Det går ju bra att starta trots två kval i raden.

#14 så lät det inte när Fiffilura anmäldes och inte fick starta. Mawerik här fått kvala om ett par gånger pga diskningar. Så jag kan gå tillbaka och ta gdk tider bara??

De fyra senaste noterade tiderna oavsett när de uppnåtts, läser jag i propphäftet. Så det tolkar jag som att man hoppar över d, it, kval och idealtid tills man fått ihop 4 tider.
När kommer listorna?
:-)

Okej, de kanske gjort om lite sedan förra året. För fiffilura fick inte starta så blev osäker. Finns det någon mall man kan använda sig av? Fattar inget av det som står i propp.häftet

Har alltid varit så att man får räkna tillbaka tiderna och hoppa över It mm ,
Men även om de var specialaren så var den ju på 2.00, autoloppet var ju på 2.00 och sämre och då får ju även de på 2.07 mm starta ;) och där finns en massa hästar