Tippa Nordiska Mästerskapen
Vore kul med några tippingar till Nordiska Mästerskapen som går nästa fredag! :-) http://www.ponnytrav.se/2013/S_130809_startlista.pdf

Kat a: Gervalds Blixten - Emmeros Bonnie - Golden Max Kat b: Razmus Raid - Lanso Ess - Spice Girl Lycka till allihop!
Fina lopp!
I kat.A tror jag Gervalds Blixten och Golden Max gör upp om segern. Emmeros Bonnie kan också hänga på.
I kat.B blir det svenskt i toppen, Lanso Ess eller Razmus Raid vinner! Spice Girl 3:a!

Kat B: Lanso Ess - Spicegirl- razmus raid

Kat B Lanso Ess -Spice Girl - Razmus Raid
Kat A Gervalds Blixten-Emmeros Bonnie - Johannesberg Neon
Kat A: Gervalds Blixten - Emmeros Bonnie- Golden Max
(Hoppas dock på att Emmeros Bonnie och Amanda Hoveklint vinner. Heja EPS!)
Kat B: Lanzo Ess - Spice Girl - Tysse
(Hoppas här på Spice Girl och Mikaela Sparrdal. Heja EPS!)
Kör snyggt nu alla ekipage! 😉
Heja Lanso Ess!!!🙂
Måste bara få flika in och gratulera Inga-Lill och Jan på Stuteri Emmero som lyckats få med tre uppfödningar i loppet för kat A. Vilken bedrift! !
NM: Kat A: 5 Gervalds Blixten - 8 Golden Max - 6 Emmeros Bonnie.
som han gick på Östersund den lille krigaren Gervalds Blixten vinner han överlägset, kan nog springa neråt 2,22,0 och blir då svårslagen.
NM: Kat B: 7 Razmus Raid - 5 Lanso Ess - 10 Spice Girl.
Här tippar jag både med hjärtat och sunt förnuft! Go Musse Go!!!!
Kat A:
Gervalds Blixten gick utroligt bra i uttagningsloppet. Tror även att han kan gå fortare än vad han gjorde, så tippar han 1:a. Dock tror jag att han vinner han även fast inget nytt rekord skulle ske.
Emmeros Bonnie såg fin ut på Eskilstunas dubbeltrav. Gick även nytt rekord i uttagningsloppet. Det kan bli ganska jämt mellan Bonnie och Golden Max, men tror ändå inte att Max orkar slå Bonnie och Amanda.
1:a Gervalds Blixten 2:a Emmeros Bonnie 3:a Golden Max.
Kat B:
Lanso Ess gick nytt rekord senast på tiden 1.43. Orkar han hålla det tempot så vinner han.
Det blir jämt mellan Spice Girl och Razmus Raid. Spice Girl såg väldigt fin ut på Eskilstuna senast. Gick nytt rekord, utan galopp. Tror hon kan gå fortare. Musse är en väldigt fin häst och har kapacitet till att gå fortare. Såg att kusken klockade honom i han senaste lopp (it-lopp), vilket var en väldigt fin tid. Vet inte riktigt vem jag ska tippa 2:a, så det får bli en liten chansning helt enkelt.
1:a Lanso Ess 2:a Razmus Raid 3:a Spice Girl
Heja Razmus Raid!! :)
Lycka till alla! :)

Nån som vet när loppen går på fredag? 😊
17.40 och 18.02
lanso ess - razmus raid - spice girl :)
HEJA LANSO :)
HEJA BLIXTEN & MUSSE!
HEJA BLIXTEN O MADDE!!🏆
Kolla gärna in min blogg! http://www.nattstad.se/alexandralennstrom