Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 570 ggr
biasson
0

Beslut om tävling blir av!

Vem är det som tar beslut om det blir ett lopp på en tävlingsdag? Poänglördag på Mantorp blev det inget À lopp då det endast vart tre anmälda, men B lopp blev av på fyra :(

ruffe
0

Lägsta gräns är 4 tror jag. Helt åt helvete om man tänker på vad det kostar att köra loppet!

biasson
2

Det tråkiga här är att det var tre hemmahörande À ponnysar som kunde fått haft det som träning på hemmabanan :(

fijalar
0

Fattas det bara en så skulle jag ha kunnat slänga med en till o Edvin kanske kunnat kört,försöker få tag på någon på travet men det verkar inte som om dom vill förlänga anmälningstiden.

Tusen
0

Vid 3 anmälningar får man inte ens köra lopp. Vid 4 tycker jag det är tveksamt men tydligen okej numera. Förr krävdes det minst 5. Men numera tror jag att klubben själv bestämmer om loppet skall köras vid 4-6 anmälda. Då även lopp med 6 anmälda har man rätt att ställa in om klubben så vill.

fijalar
0

Fick nu ett svar att det varförsent för att lägga in en ponny till,synd! anmälan gick ut idag på förmiddagen,så jätte sena va vi inte. man skulle vilja ha tillgång så man kan se hur mycket anmält det är så man kan fixa det lite tidigare, Har nu en ledsen son som inte får tävla igen,Tror nog att alla insprängda A ponny lopp på Mantorp har blivit instälda.

biasson
0

Har oxå en väldigt ledsen son här hemma 😪