Vinnare av Elitloppen
Är det någon som har mer resultat och tider från elitloppen?
Lopp1 vanns av
1:a Gransjöns Kinder
2:a Veni vidi vici
3:a Emmeros Diamant
Lopp 2
1:a Ramona Ernst
2:a Ernst Ravelli
Sen vet jag inget mer,

jag vet inte heller så mycket mer men Tiffy blev nog trea i lopp 2

Grattis Edvind och Kinder… /Olssons

Lopp 3
1:a Lufsen II 2,03,2 ? Nytt världsrekord Grattis Markus
2:a Golda Apache
3:a Gläntans Domino
4:a Belinda III
H calvero va trea i russloppet tror jag..:P
2.03!? Vilket tid! GRATTIS!!!!!!!
Även grattis Östersundarna Djuse, Martin tror jag det var som körde, till 2:a platsen med Veni Vidi Vici!
Och grattis vinnarna såklart ;) Och andra placerade ^^ Väntar spänt på tider… ;)

Vad gick Gransjöns Kinder för tid?
Luffsen gick 2,03.9 omg! vilken kanontid
Grattis Till segrarna:D
Kinder fick jag höra gick 32.
Veritas odium paretFörvånad
VILKA TIDER!!!!!
Grattis!!

någon som vet vad russloppet gick på ??

Grattis!! Skit bra tid ju!!

Ramona 1,53,?

GRATTIS PAPPA TILL DET NYA VÄRLDSREKORDET OCH SEGERN I ELITLOPPET ÖNSKAR TUFFS OCH RESTEN AV FAMILJEN.

o j*vlar 2.03!!! grattis allihopa!!!
Det finns resultat de tre ponnyloppen och kommentar till Lufsens fenomenala prestation på spts.nu på info-sidan.
oj!!! Jag visste inte att Lufsen kunde gå så snabbt!!
Korrigering av resultatet i shettisarnas Elitkamp!
Det blev dött lopp mellan Veni Vidi Vici och Emmeros Diamant, alltså delad andraplats bakom den fenomenale Kinder!
Och en härlig dubbel till syskonen Aronsson! Speciellt roligt för Edvin, som kör sin sista säsong med shetland i år!
GRATTIS till Er alla!

Lopp 1 (Mälaren Hästkliniks Mini Elitkamp): 1) Gransjöns Kinder 2.32,2; 2) Emmeros Diamant 2.30,0 och Veni Vidi Vici 2.35,3 (dött lopp); 4) Allgunnens Yellow 2.35,9; 5) Twix 2.33,3; 6) Melker's Molly 2.36,2; 7) Smedens Attack 2.29,3.
Lopp 2 (Agrias Lilla Elitlopp): 1) Ramona Ernst 1.53,3; 2) Ernst Ravelli 1.54,4; 3) H Calvero 1.53,7; 4) Mollberg 1.55,0; 5) Piggybank 1.56,6; 6) Befana 1.57,7; 7) Tokajer M.L. 2.00,3. Tiffy dgm3.
Lopp 3 (travnet.se:s Lilla Elitrace): 1) Lufsen II 2.03,9 (v-rek.); 2) Golda Apache 2.04,4; 3) Gläntans Domino 2.05,8; 4) Belinda III 2.13,4; 5) Nearly Perfect 2.15,5; 6) Sting 2.16,1.

Stort Grattis till ALLA :D
EXTRA STORT GRATTIS TILL ALLGUNNENS YELLOW OCH MATTIAS TILL 4:e platsen i LILLA ELITKAMPEN!!!! :D:D och det nya rekordet:D

tiffy blev diskad som 3:a

Blev Pondus Pirat diskad ??
grattis till alla!=D
GRATTIS 

Pondus diskad. tiffy fick ingen målgalopp..
kylig segergest edvin,,,,, tänk om ndun hade åkt dit på linjen!!

#25 Yeah - den var farlig xD. Trodde nästan han skulle snuvas på segern där, men icke, Edvin vet vad han har att åka med :)

#25 Va gjorde han då?
#27 Han viftade med armen och försökte få igång E-läktarn när halva upploppet var kvar…tvåan närmade sig fort men det gick ju vägen :)

Haha, de va vågat, men jag tycker hane värd det, han skulle ju varit med förra året med en Roxette i toppform men bröt väl armen?!

# tvåorna menar du? Det var ju två som kom tvåa ;o)

#28 menade jag förstås i inlägg #30…

#29 Det var väll inget med Edvin det var vell Rockan som hade tre rapporteringar på rad .

#32 nopp, syrran körde istället.