russ saker önskas köpa
Önskar köpa:
QH-sele, gärna med tömmar och huvudlag
remsele
slagrem
knäkappor
gamascher
senskydd
spärrgrimma
halvstängt
helstängt
montesadel, gärna Zilco
Har säkert glömt något, men söker det mesta man behöver inom trav
skicka pm eller maila: nanush@hotmail.se
Hej! :) Har ett tips som kanske kan hjälpa? :) Hästnet har en sida med beg utrustning, och jättemånga saker är i mycket fint skick. Skickar med en länk till begagnade utrustningen, så kan du kolla. I sök rutan skriver du helt enkelt vad det är du söker. Tex Remsele ponny. Eller remsele russ. Eller bara remsele, Ahh typ så :) Ibland, om du tex ska skriva QH-sele russ/ponny, så kanske inte några resultat kommer fram. Men du kan du tex prova att endast skriva QH-sele, och då kommer kanske annonser fram. Om det inte går, så är det ingen som säljer det. Men oftast så finns det du söker :) Så det är alltså bara att söka efter det du söker :) Här är en länk där alla beg utrustning finns: http://hastutrustning.hastnet.se/sok/allt.php Annars finns ju www.blocket.se mm :) Men det är också säkert en hel del här på iFokus som också säljer till ett bra pris :) Hoppas det hjälpte :D
Jag har följande:
Spärrgrimma
Helstängt (till storhäst, men har haft det till ponny)
Gamacher x2 (ett par nästan oanvända)
Knäkappor (passar russ, om dom inte har allt för långa knän)
ev. ett huvudlag (dock utan bett)
Tar bilder om du är intresserad.
Har även följande:
Pullarnosgrimma
Vit grimma + grimskaft (travmodell)
Utställningsträns inkl tyglar. Detaljer i mässing.
Brösta, något bredare variant. Med en ring längst fram.
Ponnysulky märket Grafströms
Hjulsidor.
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~
#2 har sulkyn sidostänger och vilken färg?

Hej jag har en QH-sele med tömmar, samt huvudlag och käk! :)
Hej jag har en remsele till salu, bara själva selen alltså inga tömmar el huvudlag. :) kan fixa bild om du fortfarande är intresserad!