BasFoder?
Vad har ni för basfoder åt era hästar? Hur funkar just den sorten?

Hö såklart. Sen havre och mustang müsli active. Har funkat jättebra på min häst hittills

Grovfoder är vårat basfoder
Hö och hösilage är basfodret. Sedan får dom åsebro och kornkross också.Tycker att våra ser fina ut i hull och päls men man får ju korrigera mängden efter hur de beter sig ibland.

Hö, Havre, Betfor, Vitaminer, Mineraler och Örter.. Fungerar jättebra, hästarna är pigga och glada och är riktigt fina i pälsen..
Groov å hö

Hö & Hösilage. Sen kompliterar jag upp det med foder och mineraler + salt o sånt som behövs..

hösilage, krafft groov och krafft sport, saltsten i boxen kanske lite b vitamin när han börjar fälla =P
Hö som bas. Sedan Ponny Krafft. Ett enkelt bra foder som har funkat för mej iaf. Mineralsten i boxen + hagen och B-vitamin vid pälssättning och fällning. 
Hö, havre, Edel, B-vitamin, vitlök, saltsten.
hö, kraftponny, betfor 1msk salt
Hö, krafft ponny, betfor, mineraler och såklart morötter :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Hö och halm som bas såklart. Sen får dom lite betfor, mineraler och ibland havre och sojamjöl.

Hö, basic o havre
tillägg #11: Ibland får dom även linfröolja..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Hö, groov, sport, kli, linfrö,vetegroddar,vitlöksolja och salt.
Mina får hö, KRAFFT Ponny, havre, B och D-vitamin och betfor.

Jag ger mina hö, Krafft Sport, havre, vitaminer,salt,mineraler, bovete, vitlökspulver och alger ibland.

Mina får hö och mineraler. Om nån har svårt att hålla hull är det antingen bete eller en del kraft som läggs till. Och hästarna har aldrig varit bättre!
Mina får hö och mineraler som bas. Därefter under tränings/tävlings säsong får dom Korn, Havre/Müsli, Betfor, foderjäst och salt.
har haft krafft nu ett bra tag funkar superbt
Plexus får hö, kraft grund, havre, ibland salt och vitlök

Hösilage och Hippo ProChamp tror jag att dt heter och havre. men hippo och havren får de endast när de har tränat.