Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettfoder-utfodring
Läst 1188 ggr
tearsofmemories
0

BasFoder?

Vad har ni för basfoder åt era hästar? Hur funkar just den sorten?

ErikaSchieber
0

Hö såklart. Sen havre och mustang müsli active. Har funkat jättebra på min häst hittills

VeronicaP
0

Grovfoder är vårat basfoder

[mamma]
0

Hö och hösilage är basfodret. Sedan får dom åsebro och kornkross också.Tycker att våra ser fina ut i hull och päls men man får ju korrigera mängden efter hur de beter sig ibland.Glad

divansson
0

Hö, Havre, Betfor, Vitaminer, Mineraler och Örter.. Fungerar jättebra, hästarna är pigga och glada och är riktigt fina i pälsen..

hasten
0

Groov  å hö

Svartkrut
0

Hö & Hösilage. Sen kompliterar jag upp det med foder och mineraler + salt o sånt som behövs..

_Jag_
0

hösilage, krafft groov och krafft sport, saltsten i boxen kanske lite b vitamin när han börjar fälla =P

[jenny-]
0

Hö som bas. Sedan Ponny Krafft. Ett enkelt bra foder som har funkat för mej iaf. Mineralsten i boxen + hagen och B-vitamin vid pälssättning och fällning. Skrattande

[Ponny]
0

Hö, havre, Edel, B-vitamin, vitlök, saltsten.

thilda-
0

hö, kraftponny, betfor 1msk salt

Klasselover
0

Hö, krafft ponny, betfor, mineraler och såklart morötter :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

hannibal-roll
0

Hö och halm som bas såklart. Sen får dom lite betfor, mineraler och ibland havre och sojamjöl.

TildaLinge
0

Hö, basic o havre

Klasselover
0

tillägg #11: Ibland får dom även linfröolja..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

varette
0

Hö, groov, sport, kli, linfrö,vetegroddar,vitlöksolja och salt.

amandahandersson
0

Mina får hö, KRAFFT Ponny, havre, B och D-vitamin och betfor.

Odena
0

Jag ger mina hö, Krafft Sport, havre, vitaminer,salt,mineraler, bovete, vitlökspulver och alger ibland.

Nitro
0

Mina får hö och mineraler. Om nån har svårt att hålla hull är det antingen bete eller en del kraft som läggs till. Och hästarna har aldrig varit bättre!

Penni
0

Mina får hö och mineraler som bas. Därefter under tränings/tävlings säsong får dom Korn, Havre/Müsli, Betfor, foderjäst  och salt.

sensationen
0

har haft krafft nu ett bra tag funkar superbt

iiirma
0

Plexus får hö, kraft grund, havre, ibland salt och vitlök

Geminii
0

Hösilage och Hippo ProChamp tror jag att dt heter och havre. men hippo och havren får de endast när de har tränat.