Snart åker du Micky Palm..
Det är inte många veckor kvar tills Mikaela Palm åker till Usa, därför vill jag passa på att tacka dig för dem fina åren du kört för mig och skördat ihopa på 2.5 år hela 45 segrar och minst lika många 2a och 3e platser till Stuteri Skott.
Du är en väldigt duktig och lyhörd kusk och jag hoppas du kommer tillbaka till travovalena och Stuteri Skott igen.
Nu ska du rikta din energi på musiken och jag vet att du även kommer lyckas där <3
Vi kommer sakna dig.
Jag tackar för alla förfrågningar om att hjälpa till att tävla mina hästar och kan stolt berätta att Kima Frenning och Lisa Lönner kommer ta över tömmarna.
// Anne, Andreas,Towa,Meja,Pontus och Albin
Vad spännande, stort lycka till "over there"!!

Aww nu rinner tårarna.. Tusen tack för att jag fick det förtroendet och den äran att få köra dina otroligt fina hästar. Förutom att jag har fått den otroliga chansen att få tävla för en av landet bästa tränare som jag under hela min ponnytravtid sätt upp till och beundrat. Så har jag även fått chansen att lära känna en helt otrolig person som har givit mig så fruktansvärt mycket och som funnits där vid min sida genom många tuffa stunder.. En familj som stod där med öppna armar och välkomnade en utomstående person när den hade det svårt. Med all ära till Stuteri Skott och Anne Olsson med familj vill jag tacka för allt de som ni gjort för mig!! Utan er så hade jag aldrig vågant gör det som jag nu snart ska göra. Jag fick inte bara min dröm uppfylld när Anne ringde mig den där dagen för 3år sedan, jag fick även en bästa vän för livet! Jag önskar att jag kunde finna ord nog att tacka dig men en dag ska jag ge er allt tillbaka! och var inte orolig… ;) Nog kommer jag hem igen! och då hoppas jag att hästarna väntar där hemma ;) Tusen tack för allt

<3<3<3<3 ni är ju bara bäst båda två!!! & lycka till micky, vi kommer sakna dig <3 / amanda