STARTLISTAN TILL DERBYT
Spännande kat.B där jag saknar kullkungen Eragon!
Saknar också Eragon. Han är väl inte sjuk? Det var länge sedan han startade.😕
Vad synd att inte Eragon är med :( Undrar varför, hoppas iaf inte att han är sjuk! Heja Mixa!! :D
Kom igen nu världens finaste Månstorps opal och Linnea, visa vad ni går för!!!🎈❤️
#3 Ooh Pajas va min sago hingst,han var så otroligt vacker, den finaste jag har sett..Och Du och DIN Pappa var så himla hjälp samma och hjälpte en med råd och tips fast man ej kände er då på den tiden(sånna hjälpsamma människor glömmer man inte) OCH ett stort lycka till er alla som ska tävla i Derbyt.
Eragon är inte sjuk. :)
Eragon är inte sjuk eller skadad. Han fick några veckors semester i gräshage efter sprintermästaren. Han va väldigt tunn och växte en del så han fick gå och äta upp sig och växa till sig i lugn och ro. Nu ska han ridtränas ett tag framöver innan vi kommer tillbaka till travet. :) Foto: Julia Jacobsson
om jag får tippa med hjärtat hoppas jag Palle och Dallas vinner!
Heja Linnea och Klara! 🌺
#8 Klokt beslut Isabelle! Skönt att veta att han mår bra och att du ger honom chansen och möjligheten till att utvecklas i sin egen takt. 👍
#9 Jag hoppas också på snyggingen från Sollentuna. Hans genrep på Gävle (1.59,8) lovar gott även om startspåret (bakspår vid sargen) naturligtvis kan ställa till problem.
#8, härligt att höra, ser framemot att se er på banorna i framtiden!
Heja Dallas & Klara!! :D Morsan står här hemma i hagen och håller alla hovar! :D

#8 Tycker de är klokt beslut och förståndigt att låta han utvecklas i lugn och ro :D