Bilder Östersund 20-22 Juli.

Kålmans Polartösen (Blåvit körsven), Säby´s Allan Cross (Gulbrun), Alban (Blåvit körsven), Cedrus (Svart körsven med Stjärna troligtvis)

Gärna på Equuleus går i lopp 12(Nr 5) på fredagen och lopp 8(Nr 6) på sön.
Norrskenets Jupiter! :) (klen liten svart men söt pålle med kusk i röd/vit dress med röd ärm och orange ärmbindel + pilotglasögon, som är ganska högljudd! ;))

Jag ska också dit och ta bilder :) Kommer vara kvar hela helgen :)

Gärna på Ping Pong Lanzo, (mörk häst med röda tillbehör, kusk i svart dress med röda stjärnor ! ) :D

gärna Born Fighter och Björksta Guten 
http://carolineforsner.blogg.se/
Gärna på Skogsdala Appollo, fux går i lopp 10 på fredagen och lopp 1 på söndagen. Kusken har röd jacka med blåa prickar..
Gärna på Torpets Gynna lopp 1 nr 8 på fredagen, och lopp 10 nr 8 på söndagen :)
Ta gärna bilder på Ytterhalls Playboy och Viggo…

Ta gärna på Make Me Happy Hanna i lopp 3 häst nr. 3 på fredan:) och Vävsla Ginny lopp 9 häst nr .3 på fredan och lopp.2 häst nr.2 på söndan:)

Tina IV och Rosenhälls Mawerik! Det går inte att misa nån av dem! Tina e gulbrun och mawerik e brun me en massa tecken:P

gärna på Twist och neith vet ej loppen i huve :P

Jag tror att jag måste skriva ut listorna .. xD
Maanfred :) lopp 3 på fredagen o lopp 12 på söndagen :P

A:C:´s Julia lopp 1 fredag och lopp 6 söndag.
Lovöns Dracula lopp 12 söndag.

Ta gärna på Mirmax Fredag lopp 5 nr 14
Jacki Söndag lopp2 nr 8
Stenstugu Hawaii Söndag lopp 6 nr 7

En idée ta på varenda häst som e på banan ;P, Haha
Va har ni två som tar kort för MSN? Så kan jag gärna se dom där efter om ni har tagit nåra på mina hästar ;D
Ta gärna på O'fritz. :)
Lopp 2 på fredagen , nr 9
Lopp 9 på söndagen , nr 5

#19 .. Smart idé, men det är int de lättaste, man blir helsnurrig ibland ;P
ellamarine@bredband.net mail :P
riigolette@hotmal.com msn :P
http://Rigolette.pixbox.se :P

#21 Haha, förstår de :D:D

Ta gärna på Mirakel nummer 9 lopp 8 på fredagen. Brun liten ponny med blå grejer :) Och Maracas nummer 15 i samma lopp! :) Även Bakelsen lopp ett nr 1 på söndagen.
okeei :) hehe. Skal prøve så godt jeg kan å få med alle:D
Min msn: Gunna_92_@hotmail.com

Nån får gärna ta kort på simba och chingahoc
Det finns tre "Kraterhästar" som jag är intresserad av.
- Endymion
- Kraterns Athena
- Kraterns Artemis
Köper gärna bilder på dessa. 

#26 Ska lägga dom på minnet ! :)

Fergus och Fobos

Gärna Kålmans Primavara (lopp 2 nr 14 på fredagen samt lopp 9 nr 14 på fredagen) samt Iva Roll och Lexius (lopp 12 nr 10 & 12 på fredagen samt lopp 3 nr 2 & 3 på söndagen) vore kul att se!

Går väl inte att missa Lexius eller Iva Roll. Vad är banrekordet äldre ston respektive äldre hingstar/valacker i volt ?

Gärna på Bergas Flisa minns ej loppen

Busebo Trolla & Näsvallens Marina, marina är rödskäck trolla är fux med en ganska stor bläs, och jag är svart/röd med pilot brillar tror jag om jag hitta dom ;) ;)

Fota gärna Diana ross! Hon är ljusfux med vit man och svans och min dress är grön/vinröd - tvärrandig! 
Jag undrar om du hann fota häst nr 15 i lopp 6 den 20:de? 

#37 Och det finns ju ytterligare en tråd med bilder med .. ;P Men håller helt med dig :)

#43 snyggingen <3

någon som har nån bild på bäckdalens etna, lopp 9 nummer 1 på fredagen, lopp 2 nummer 4 på söndagen :)?

Busebo Trolla eller Näsvallens Marina ??
Torpets Gynna?
Toker? 
Fin bild på Appollo..
Stjärnprinsen, Lolita Dar, Franciska Theresa?

fan va söta bilder ;) tack
En fråga, Någon som vet vem de var som satt i upploppskurvan och knäppte kort? Tror att han gjorde det iaf..

Sabina, har du någon bild på Ping Pong ? :)

#61 Ja de var då inte jag iaf .. :P Höll mig på stallbacken ja. Var över till vinnarcirkeln lopp 2-3. Men hade lätt kunnat stått där hela tiden !
Tog du nå bilder på Torpets Gynna lopp 1 nr 8 på fredagen. lopp 10 nr 8 på söndagen ?? ^^
Hann du ta någon bild på häst nr 15 o lopp 6 på fredagen (20:de) 

#44/ 45 Tack så mycket! ätte fina bilder :P Har du någon på dessa hästar Kålmans Polartösen (Blåvit körsven) (Fler alltså :P), Säby´s Allan Cross (Gulbrun häst), Alban (Shettis) (Blåvit körsven), Cedrus (Svart körsven med Stjärna)
Är det ingen som har bilder från helgens viktigaste aktivitet, 5-kampen på lördagen?

Kevin Oscarsson dominerade även 5-kampen!

#74 Jag har en del bilder ! :)

#76, lägg in på hemsidan..! :D

#77 Ååh, jobbigt ju ! ;P Då måste jag ju fixa dom före .. du kan ju kika in sedan ikväll åh se om de ligger några bilder där ;P
nån som har kort på Salve och Askö Tiger??
# 69 Båda bilderna är jätte fina!
tack så mkt! 
Du som startade den här tråden, tog du några bilder ?

#75 Det gjorde han ju inte:P:P Flygplans kastning ;P Dominerade gjorde ju nån John- Erik. Vet inte vem det e men ;P
HAHA, flygplanskastningen var bäst x) Hälften av planen for åt fel håll x)
Vad vare mer för grenar? Jag såg bara flygplanskastningen ^^

Finns det några bilder på Nordanåkers Titan, Nordanåkers Movie Star, Rågsvedens Toomai eller Fame???

Fick du några bilder på diana Ross?

#83 Ja jag vet :S Haha, jag är absolut kass på de där ! ;) Mina tävlingsnerver pallade inte xD

#84 nummer / lopp ?? :)

#73 nej tyvärr.. det var inga fler..

#1 Myspysen du som startade denna tråd , vart tog du vägen ?
Tog du några bilder ?
#87 okej :) Gelehallon90@hot..
91*- Jeg tok bilder ja, men har ikke fått de inn på Pc`n ennå. Men de kommer!!! Tok hele 250 bilder denne helga,så jeg kommer nok ikke til å legge ut Alle her, men jeg har en hjemmeside der jeg kommer til legge ut de fleste ;). Eller så kan jeg sende bildene over MSN :) Gunna_92_@hotmail.com
hjemmesiden: www.team-gunna.piczo.com ;P

#90 hade du bilder på hanna och ginny?;)
Har du bilder på Manfred ?

Någon som har på fredagen lopp 4=Simba óch lopp11=Chingachoc och söndagen lopp 4=chingachoc lopp12=Simba ???

#98, japp, he e Manfred! :D

naaw sööt manfred <3 : )
nåå kommer bildene! Er "litt" treg jeg ;)
telia
Har du någon bild på Toker?? 
105* hvilket nummer har han ?:)
Fredag tävlade han i lopp 12, nummer 9.
Söndagen tävlade han i lopp 11, nummer 15.
109* nei, desverre :(
send meg en mail om du vil ha bilder av hesten din. legger ikke ut flere her nå.. gunna_92_@hotmail.com