Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: resultat
Läst 2718 ggr
Elsastubin
4

Dynamit II, Missil? Resultat Finland?

Hej! :) Har för mig att Dynamit II och Missil (syskon) flyttat till Finland (rätta mig gärna om jag är ute och cyklar :D ).

Någon som vet hur det har gått för dom i Finland? Har någon av dem tävlat? :D

Skulle vara superkul att veta, så himla fina shettisar! :D :D Har nämligen deras bror Stubin❤️ :D :D

Tacksam för svar! :D //Elsa

Stallmima
0

På denna länk hittar du Dynamit ll

https://heppa.hippos.fi/heppa/horse/HorseBasic,$HorseSearchResult.$HorseLink.$DirectLink.direct?sp=l8155190934671678247&sp=X

Han heter Dynamit lll i Finland, I rutan Hevonen kan du skriva namn på hästar du tror finns i finland. Tryck på rutan Hae eller Enter för att komma vidare. Kör googletranslate (klippa,klistra) om du inte förstår vissa ord.  Har jag gjort  😃

tomj
0

Grattis Elsa till segern på Rättvik igår!!!!

Lucas HW
1

Grattis Stubin! Hälsar lillebror Granat.

palomia
1

Grattis till segern i helgen hälsar dina nya stjärnor Calvin o Mason 😃

Elsastubin
0

#1 Tack så mycket för hjälpen! :D #2 Tack så mycket Tom!!!! :D #3 Tack så mycket Granat!!! :D Allt bra med dig? :D #4 Tack så mycket Annika, då får hälsa till mina stjärnor där hemma!!! :D :D

Elsastubin
0

#1 Hej igen! :D Jag är inte så bra med datorer, hihi :D Jo, när jag klickar på länken så kommer jag till Dynamit, men vart ser jag när han har tävlat? :D Jag provade att klistra, men den översatte inte riktigt :) Tack så jättemycket för hjälpen! :D :D

Elsastubin
0

Jag hittade nu, hihi :D :D

Stallmima
1

#7 Man får trycka lite hejvilt på allt som går att trycka på och gissa sig till vad det kan vara  😃  Vem vet du kanske blir en hejjare på finska

Elsastubin
1

#8 Ja provade att klicka lite, tillslut hittade jag :D :D Haha, ja, jag tror nästan det :D :D *blink* ;D Tack så mycket för hjälpen, måste säga att sidan var riktigt bra, man såg alla starter mm :D

minimisu
1

Missil har sprungit ett nytt rekord 2.25.1det var Ida Tani som körde missil då och hon har en ponny som heter Mimmi IV. Om du vill mera information av missil så här är mitt e-post minimisu@gmail.com eller sen kan du gå till missils hemsida www.123kotisivu.fi/missil.

CarinaA
0

Har för mig att Mimmi också är syskon till missil o dynamit, dvs deras mamma är Dalsgårds Diana !

Elsastubin
0

#11 Ja, det stämmer :D

minimisu
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Missil har sprungit ett nytt rekord 2.20,3. Kokemäki 25.8.2013

Emmelie93
0

En fråga, som inte har med Missil o Dynamit att göra! Men hur ser åldersgränserna ut i Finland? Både på kuskar och hästar? :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Elsastubin
0

#13 Vad kul, fin ponny! :)

Stallmima
0

#14  Ponnyer får tävla till 18, shettiskuskar likaså (18).  Russkuskar ingen åldersgräns men du får visst inte vara "proffs"  bara du har licens (storhäst) Kan ha fel men detta har jag fått förklarat för mig  😎