Vem vinner kriteriet Kat B?
Vem tror ni vinner Kriteriet iår för Kat B? :)

Mitt hjärta vill att Mara Leaf fortsätter utvecklas och är först över mål 😃

Mara Leaf eller Tip Top
Stjärn scott såklart!
Jag tror det är lite öppet om vem som vinner. Men jag är nästan säker på att det kommer att gå fort i Kriteriet i år.
Vår kille Tip Top har gjort det riktigt bra i sina 5 starter och har skött sig bra. Och vi ser med spänning fram emot Kriteriet 🙂
Jag tror att Tip Top vinner!
Hans prestationer iår har varit otroliga! :D
… eller ARMANI!!!!! (den fina Tuffing kopian)
Kommer bli ett spännande Kriterie då jag tycker att det finns många kapabla och mycket fina ponnys. Jag ser fram emot att vara på plats och skåda detta lopp! 🙂
Jag tror att Mara Leaf vinner! :) Heja Mara och Armani!!! :D
Hjärtat håller så mycket tummar och tår för fina Tip-Top! Han har gjort en fantastisk säsong så här långt! Dock är Mara Leaf förbannat fin och Mussesyster, så jag håller en tumme för henne med! :)
Måste säga att det är en riktigt fin 3-års kull med många lovande ponnyer! Kommer bli ett fint Kriterium och alla som startar ska vara så stolta.
# 6. Efter att ha sett loppet från valla där Armani vann är jag jag säker på att han är långt fram i finalen sen så travar han bäst av 3-åringarna man kan nästan tro det är Tuffing!
Armani är en jättefin häst och kommer säkert vara med och kriga där framme. Men efter att ha sett Tip-Top jogga hem 3 årstestet tror jag det finns mycket mer att hämta där. Han ser ut att trava så enkelt.
Sen har jag inte sett alla ochkan inte uttala mig om dessa men jag tror ändå att det finns någon som blommar ut just till Kriteriet. Det är inte alltför sällan som en icke favorit vinner just Kriteriet. Det kan hända mycket med 3 åringar på 1½ månad.

Hoppas med hela mitt hjärta att Armani fixar hem kriterieseger!!!!! Men tip top e oxå jätte fin!
Ja, det kommer bli ett spännande Kriterium..
Mara Leaf, Tip Top, Armani, Pros Maserati, Vikas Ross, Nikita Trot - ja, det är då många fina ponnys 🙂 (och fler fina finns)
Men mycket kan hända då det är 1,5 månad kvar och håller sig Tip Top fräsch till denna dag så kommer vi vara världens stoltaste, att han överhuvudtaget är med bakom bilen och är en av dessa 12. Det är stort!
Tror på Tip Top :-)
Hälsningar Nellie
När startlistan kommer ut ska jag tippa ! 🤔

Jag har inte tänkt tippa heller , tror det är många 3 åringar som fortfarande inte har gått fullt ut ännu …
Den som är snabbast och bäst för dagen, ett lopp är aldrig kört förens det är kört och allt kan hända! Önskar alla de fina 3-åringarna förhoppningsvis 12 stycken, som får äran att deltaga i kriteriet stort lycka till, ni är vinnare allihopa!!
#10 Håller med, såg loppet på fotomike. Såg ut som han joggade runt och undrade vart dom andra tog vägen ;) En väldigt fin häst, kommer nog gå mycket framåt med lite mer lopp i kroppen :)

#18 Ja du Elsa, det bådar gott om två år ;-) Armani eller Mara (du har ju båda…)
#19 Haha ja, det kommer bli riktigt kul!! :D
putt
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Jag har en känsla av att årets Kriterium kommer att bli lika ovisst som årets Derby, där den som för dagen travade bäst vann; av de fem-sex hästar som på förhand sågs som potentiella vinnare. Och ska man dra fler paralleller till Derby, så blir det väl en Darius-avkomma som vinner. Varför inte Vikas Ross eller Ernst Rolex?

3-åringarnas snabblista finns på