Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 4096 ggr
Cherriese
6

Mikita är till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mikita

Brunt sto född 2009, 126cm
e. Micklas 571 (rek. 1.40,7) u. Hults Chikita 4929 (rek. 1.38,7)

Mikta har gjort 6 starter som treåring och utvecklats flera steg för varje lopp, i Kriteriet sänkte hon sitt rekord till fina 2.09,2 och kom in på en femteplats. Med det rekordet har hon gått snabbare än sin mor som treåring!

Mikita är på många sätt mkt lik Chikita, men med en mycket starkare vilja att tävla och vinna!

Jag har fyllt 25 och flyttar till Frankrike om två veckor, så tyvärr kan jag inte fortsätta träna och tävla henne, jag är säker på att hon i rätt händer kommer bli bättre än sin mor när hon mognat!

Är du intresserad? Eller vill veta mer, hör av dig till mig!

Erika Persson
Tel. 0731804052

Snurrii
4

Kanonfin 3-åring!!! Riktigt rikitg fin! Hoppas du hittar ett kanon bra hem till henne och stort grattis till femteplatsen! Skrattande

Cherriese
2

Tack och STORT grattis själv, vilken fantastiskt fin och talangfull treåring du har!!!! :D

Cherriese
2

Puttar upp Mikkan, som i helgen ska flytta hem till mina föräldrar då jag flyttar på måndag. :)

Cherriese
1

Vid intresse är det nu min mamma man får ringa till, då jag befinner mig i Frankrike.

Ingela 0731804050

Amandalundin-b
0

pris? :)

Cherriese
3

Puttar upp min fina tjej som skulle vilja börja träna snart igen!! :)

[Camillasj]
1

Er hun sød og køre? :)

faxeavfriheten
0

Fortfarande till salu?

Sombatic
3

Mikita är inte längre till salu! Men vi har hennes jättefina lillebror efter Ernst Ronaldo till salu. Stor och rejäl, social och snygg, brun. Står bra så sina ben. Rakkaus är nu 1,5 år och har gått (går fortfarande)på unghingstbete hela sommaren med 2 russpojkar. Dags att börja tömköra nu. Om intresse finns kontakta mig, Ingela (Erikas mamma) kvällstid på tel 0731-804050