Danmark
men gud vilken liten bana :P de måste ju ha vart as svårt att volta? :S eller?

#10 Är väll ungefär som Östanåkra…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
#11 Svårare, den är smalare ;)
#11 jag har aldrig varit där :P

Östanåkra är klart bredare. Men Jularp var väl inte mycket större än det där.

#14 Öastanåkra e ju lätt som en plätt om man jämför me hur Jularp var xD hehe.

#14 nej de va den nog inte! :P Tomelilla är heller inte mkt bredare .

När slutade Jularp med ponnytrav?
Finns banan kvar?
Den där banan skulle Zolle gillat!
Kul att se hur ponnytravet är i andra länder! :)

Jularp hade sitt sista år 2003, sista året jag körde där i alla fall. Numera golfbana tror jag :P

#17 Det kördes ponnytrav på Jularp fram t.o.m 2003, sen var det ngn golfklubb som ville ha det som hade mkt mer pengar än klubben. Men dom har fortfarande inte byggt någon golfbana där, så det är lite tråkigt, då kunde sptk likabra fått ha kvar banan ju..

Hej
Åter igen fina bilder, Kul att du slog farsgubben, syns på E-tuna kanske

var hittar man proppar till danmark???

De såg väldigt mysigt ut där, men värsta svårt att typ köra om o så! ;)
#23 www.dpvf.dk
#25 Känner du Christian Nissen?
Hej på dej iiirma!!! såg att det gick bra för dej….men ordnade det sej med det stängda huvadlaget??är bara lite nyfiken??
#26 Vi har träffat honom flera ggr. när vi har tävlat mot honom, dengång vi bodde i Danmark. Vi har haft Deborah som nu är i samma klubb som Vetaprinsen

#28 Deborah? en brun shettis?
#29 Ja.
e. Dollman - Marja

#30 Henne har jag kört och tränat en del, om det nu är hon. Rekord på 2.42 tror jag när hon såldes härifrån.
#31 Vi köpte den från Stuteri Kålman

#32 Vet du om den gått i värmland tidigare? för hur många Deborah kan det finnas ?
#33 det är den deborah ja. vi ägde henne för längesen.
shiit, vilken pygmee bana (:

Vad roligt, grattis till andraplatsen, och kul att du fick köra honom igen :D Prinsen ser iaf ut att stormtrivas där nere! :D
#27 Nej, det var bestälningsvara i Hamstad också, men vi gav dem nummret dit :) Så på sätt o vis ordande sej då :P
#28 Vad kul! ^^ Såg era namn i en startlista han hade från DM förra året, sa att jag tävlat mot er (Kålmans Prinsen) och sen sa de nåt om Deborah, men jag fatta inte riktigt ;)
#29 Deborah vann ett lopp i lördags, 2a i ett och vann "Gubb- och Gumloppet :) Hon är med på bifogad bild :)
#39 Fina bildar, Deborah ser iaf ut att trivas där nere

Upp.. i fall nån missa tråden xD
får russ tävla med shetisar i danmark
#43 ja