Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1172 ggr
Solvalla_Liv
1

ÄNTLIGEN! :D

Startlistorna ute inför solvalla 22/9 :D

http://www.ponnytrav.se/2013/S_130922_startlista.pdf

~Liv Persson - Eucalyptuslivet.blogg.se~

Johanna-Granberg
0

Så trist, inget montelopp för kat a denna gång heller…

Tusen
0

#1 Jag undrar hur vi ska göra för att få shettisfolk att anmäla till montéloppen. Vad är felet? Propparna? Hästarna är inte ridna? Saknar ryttare? Kanske skulle behöva göra som i söder och skapa en montéserie. Det fick fart på ryttarna i söder.

Johanna-Granberg
0

För oss så är det att vi inte har rutinerade ryttare till snabba shettisar, vi har duktiga Alva men behöver gärna en till ;-)

Ammiii
0

Finns inga tillräckligt små ryttare som kan rida ponnyerna!
Mina är ridna massor allihop, men inget av barnen med licens är så små så de kan rida lopp.
Jag har frågat efter ryttare, men inte fått några intresserade då heller.

Tusen
1

DÅ får vi hoppas på att det "odlas" lite fler till framtiden då. 😉

Jag vet en liten tjej vid namn Tove som skulle kunna rida. Hon är dock inte så rutinerad än, men rätt duktig. Hon har ridit "vår" shettis i ett lopp.

Men jag tänkte att man till nästa år skulle göra listor över de som ha montélicens och sedan publicera dessa listor någonstans. Ungefär så som stortravet gör. Det bor de väl kunna hjälpa till så vi får fler shettismontélopp till nästa år i vilket fall.

Johanna-Granberg
0

#5 Låter som en bra idé med en lista. Ska Tove rida åt er i KM eller på Solvalla den 5 oktober ?

Johanna-Granberg
2

Har en påläggskalv men det dröjer ytterligare 5 år innan skruttan får rida ;-)

Ammiii
1

Har två små också, men det är 3 och 5 år kvar! :)

😃

Tusen
1

#6 Använd Tove du. Vi har nog ingen till start i montén. Kontakta Malena. Hon vet vart du får tag i Tove. 😉

Tusen
0

Bra där att det "odlas" nya shettisryttare. 🙂

Alexandra DI AX
0
Alexandra DI AX
0

Den 5:te september har vi planerat in att vi ska åka till Solvalla, o då ska vi nog anmäla ut i montén! :)