Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 480 ggr
Komik
0

Tävlingar

Appropå Tävlingar i alla dess former.

Vad är det just ni tycker är kul med att tävla?

Miii4
0

Ja det är då INTE att träna inför dom ;). Men just känslan när man sitter o väntar på sin "tur". Spänningen, o sen själva loppen.
Sedan skadar det absolut inte att man får träffa så otroligt TREVLIGT folk varje vecka :)

Millsson
0

Att kuna träna fram en fin häst och sedan få den att utvecklas hela tiden…och som #1 säger, känslan :D Sen äre självklart kul att träffa allt trevligt folk runt om på banorna..:)

Cnox
0

Att få lite respons över allt slit man har med träningen och äntligen få känna att det fungerar:) man får en riktig kick av att tävla:)

Millaaann
0

#1 tack mia, tycker om att träffa dig me ;)

Jana_Skott
0

#1 PRECIS MIA ! Bra sagt ;) jag tänker ta åt mig om den där trevligt folk kommentaren faktiskt ! hihi ;)

DubbelE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

spänning, folket o sen tror jag det är att få bevisa nånting.. iaf me ridningen, man hör under hela framridningen att folk snackar skit om en bara för att man har en fjording…. men "konstigt" nog brukar dom bli tysta när man ridit en felfri ritt bland dom 3 snabbaste. lite kul faktist ^^

jenniferaronsson
0

Okej, jag måste erkänna, det värsta jag vet är att träna. Gah, då dryyygt. Men jag gör det, för att få  bra resultat också, det är ju visat ! Jag älskar bara att va på banan att köra i loppen, träffa kompisarna..

DubbelE
0

#7 träningen är ju bland det roligaste ^^ tycker jag…se ett resultat liksom.. hur skulle jag annars kunna haft såna hästar som ventil som knappt inte kunde gå på något av benen när jag fick hem honom..

jenniferaronsson
0

visst kan man tycka det är tråkigt, men jag tränar dom ju iallfall, inte illa med 10 segrar på ett år ^^ : )

linnrisedal
0

Om jag får välja mellan att träna och köra löp, väljer jag att träna. Jag tycker det är så himla kul att träna och se hur ens ponny utveklas. Då kan jag lika gärna sätta upp nån annan som kör. Fast det gör jag ju inte.

Men kul att få framgångar när man tränar i ur och skur och åker landet runt för att få det där 3:dje priste tex. Sen alla nya bekantskaper och vänner man får på vägen är också jättekul!

AndreaJonsson
0

ja bara älskar att få träffa allt travfolk:) alla är sååå snälla :)  o de är en helt underbar känsla inom sej då man sitter där bakom hästen o bara väntar på att få defilera:P