Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 3367 ggr
feliciahayd
0

Till salu

Jag har lite vagnar till salu.. 

En royal sulky, med snabbfästen, svart/gul men stänger, mycket finkt skick, Passar Kat B  

En päronsulky som är lackad och ''renoverad'' för ett par år sedan, den är också svart/gul.. Passar Kat A & B 

Sedan en kumla sulkett, blå, stänkskydd, som jag använt som lång vagn.. Till russ men passar även shettis om man ska ha den som lång vagn.. 

Alla vagnar är i bra skick, och tävlingsvagnarna har för det mesta stått inne, sulketten har stå mestadels ute och lite råstig men ändå mycket fin. 

Pm, för mer info om pris och bilder..

feliciahayd
0

Putt..

feliciahayd
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sulkett

feliciahayd
0

päron sulkyn

feliciahayd
0

royal bild 1

feliciahayd
0

royal bild 2

feliciahayd
0

Putt..

Sulketten såld!!

feliciahayd
0

Putt..

feliciahayd
0

Putt!!

feliciahayd
0

Putt..

feliciahayd
0

Royal sulkyn såld!!

BilindaHamrin
0

Hej! Skulle se om päronsulkyn är kvar? Passar den till en shettis/island blandning på ca 106 cm? Hur mycket vill du ha för den i så fall? :)

/Bilinda

feliciahayd
0

Japp, den passar utmärkt till shettis då jag hade den till det innan jag skaffade russ..

1500kr hade jag tänkt mig för den

feliciahayd
0

Helt klart min favvo vagan, 100 gånger skönare än royalen som jag hade efter denna.. hade aldrig köpt en ny men tyvärr passade den inte maxat russ.. Men säljer den ändast nu för att jag slutat med ponnytrav och bara har varmblod..

BilindaHamrin
0

Låter ju jättebra! Så intresserad! Vart bor du? Tänkte på hur långt jag kanske måste åka :) Tack för dit snabba svar föresten! :) /Bilinda

feliciahayd
0

I Kalmar men man kanske kan ordna med transport :)

BilindaHamrin
1

Jaha okej. Skulle ju vara snällt men inte ett krav från min sida ;) Hur ser det ut för dig i helgen? Kan jag komma då om jag fixar en transport att ta den i? Eller kanske nästa helg, helt upp till dig! Jag bor i Norrköping så det är ca 25 mil men det är nog inga problem :)

BilindaHamrin
0

Tänkte om du kunde skicka några nyare bilder men det kanske är bäst via sms? Så här är mitt nummer: 076-2046850 Slipper vi hålla på härinne ;)

feliciahayd
0

Jo, vist kan jag det men inte förrens imån då jag är i stallet..

JoeyPowiiie
0

Är päronsulkyn såld?

Satsa allt du har

www.jennipherengstrand.weebly.se

feliciahayd
0

Har ett bud på 1500kr på den..