Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1100 ggr
Jana_Skott
0

Parathästar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker om Parathästar :)

Vad säger ni ? Hur ser era favoritruss ut ?

På bild: Hannibal Roll e: Parat u:Bodilla Roll . rek: 2.05   Familjens gamla russ som nu står hos syster Elin =)

hannibal-roll
0

Tycker också om Parat-ponnyer!

Hannibal är en av dom bästa hästar jag haft. Sen har jag även kört och tränat Ängdalas Piggelin (f:2001 e:Parat u:Dontie), en halvsyster till Calippo. Hon var väldigt trevlig på alla sätt, fick diplom och var med i derbyt.

Är även "svag" för ponnyer efter Ripadals Benni, tycker att han lämnar väldigt trevliga avkommor, kloka och lugna men samtidigt med framåtanda på banan.

Egentligen är det ju hur ponnyn ser ut och beteer sig som är viktigt, inte vilken stam den har :)

wilson
0

Trofé (e.Parat) Är en SNYGGING!

Gillar också min gamle Ernst Rasken som har en ädlare typ…

Men det finns måååååååånga fina hästar! :)

Pikant
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en häst efter Parat! Pikant heter han…Världens goaste o finaste på alla sätt men han har en nackdel(?) att han är väldigt het…kan vara lite jobbigt ibland,men annars hur fin som helst! Har startat 10 gånger, 4 första,en andra,en tredje o en sjätte o tre diskningar… han startar på söndag på Halmstad…Har rek.på 2.18.3. Så det e klart att jag gillar Parathästar;) Dom är så fiina:) Här e en bild på Pikants huvud;)

Pikant
0

öch en andraplacering glömde juag:P

LindaBlomberg
0

Vi har haft två jätte trevliga hästar e Parat, Supara Yin och     Tur-bo.

hannibal-roll
0

#3 Så fin han är! Tycker det är fint med vita tecken….

Jana_Skott
0

#3 Gud vad söt :) Startade inte du på Jägersro den 3:e och vann ?? Jag tror jag var med i ditt lopp ;) VÄLDIGT söt häst ! Mycket Parat i honom =)