Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 892 ggr
Jagz
0

Byta dress?

jag har en fråga bara. Om man gör en dressändring, kan man då byta till en dress som redan är "upptagen", bara för ett lopp eller så?

Tacksam för svar snarast!

Jagz
0

Puttar

TildaLinge
0

hopaps det e okej om jag skriver en fråga jag med, hur mkt kostar en dress ändring??

Jagz
0

är det ingen som vet?

JohannaDyneborg
0

ja ha ingen aning, men tro att ja ha hört att man kan de.

#2 tro de kostar 150:-

Jagz
0

Någon borde väl veta?

Jagz
0

Någon borde väl veta eller ha bytt dress någon gång?!

Jagz
0

?

amandahandersson
0

Det borde väll gå, så länge ingen kusk i loppet kör i samma dress? Jag tror knappast de kollar upp om just den dressen är ledig, så det ska välla gå?

TildaLinge
0

#4 tack så mkt !! :D:D

TildaLinge
0

Jag tror man kan byta till en dress som redan e upptagen för ett lopp om den inte startar i samma, en som jag känner har gjort de.

ryttarn
0

Registrering, och därmed även ändring, av dress kostar 150:-

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

jonasjo
0

Vi har gjort det..Vi lånade Fridas dress på dubbeldagarna här i Boden när Evelinas dress var för liten,men man måste ju säga till i förväg och Frida måste ge ett medgivande att hon lånar ut färgerna (dressen) till SPTF, Frida använde ju inte den själv just nu eftersom hon ska skaffa en ny.

ajax
0

jag undrar vad en ny tävlings dress kostar?

fan_idole
0

För att få svar på dylika frågor finns ett ponnytravförbund!

Nitro
0

Om man tex. har glömt dressen hemma är det klart att man får låna någon annans och köra i den under tävlingsdagen, om det är det du menar.

Såg ni inte Björn på tv:n för ett litet tag sen? Körde i helt vanlig T-shirt eftersom han glömt sin dress ;)

ajax
0

vad heter den där sidan som någon prata om?

EllinoreBoy
0

Du kan göra dressändring även om någon annan har en sån, bara säga till i inskrivningen att du typ kör i en svart jacka eller liknande.

13# olika från vilken typ av dress (sommar, vår/höst eller vinter) du ska ha och även olika märken. En sommar dress hos mira och brizy ligger runt 3000 -4000 :- beroende om du vill ha avtagbar ärm o.s.v besök gärna www.brizy.se eller www.mira.fi .

Vet att även Beola gör dresser, men tror inte dom har någon hemsida, men jag tror att dom är lite billigare.

hghhhhhhhhhh
0

icke en anning

EllinoreBoy
0