Segertäcken till salu
Ett blått med gul kant och ett STC-täcke, grönt. Säljes till högstbjudande. Passar russ..

e det samma som det blåa hon hadde, det du har asså?
biild?
Nej, det är mer royalblått. Ska försöka fixa bild, men har ingen kamera..

ok, ja har ju typ royalblå utrusting, skit bra ju;)

hur mkt har du tänkt dejj?
biiiiiild???

vill se kort på de blå gula :)

va tråkigt att sälja segertäcken igentligen..
använder dom inte eftersom jag använder gult/vitt/svart.. Känns bara onödigt att ha kvar dom då. Ska försöka fixa bilder!!
segertäcken är aldrig onödiga! ;P
köper gärna ditt stc täcke,hur mycket vill du ha?

ejj, de där blåa med gulkant svara ja juh först på:(:(
har du bilde?:)
vill ha 100 kr per täcke. om det är två som vill ha för ni väll buda på det.. ska låna kamera av syrran idag.

ok, men ja drar mejj ur:)

Stina jag tkr jag kan få ett ;p haha(A)
du får väll köpa frida, eller byta mot svart/gult/vitt :)

hade du kort:)
Har även ett royalblått med vit och röd kant. HELT oanvänt.

Upp med bilder så vi får se :)

jag är väldigt sugen på det blå gula:)

#18, Åh det är ju rockys färger :D skynda dig med att lägga upp bild ;)

#23 hejsan du jag såg täcket ( blå gula) jag vill ha det och ja köper det för 150 kr :) ta min msn så kan vi pratar mer där dedde_girl@hotmail.com
uopp
hej
jag är skulle vilja köpa de blå gula, lr de andra blå röda…finns de kvar? va vill du ha för dom?
blå-gul är sålt, men de andra två finns kvar. 100-150 kr + frakt, frakten till tingsryd kostade bara 100 härifrån så den är nog inte så dyr :p

Mamma (Karamella) se till at köpa det gröna STC täcket nu skulle ju vara skit snyggt på lille Tjelvar :D
Jeg har også ett "segerstäcken" til salgs!! Det er svart og hvitt med logo der det står: SkiltMann. Høystbudende. str: 115..
Nesten nytt.

#30 Har du ingen bild på de ?
Finns stc täcket kvar?? Om det gör de så vill jag köpa det! Adda mej på msn emmelo@spray.se
31* Kan ta bilder i dag av det!
#34 är det mycke använt?
Nei, 3-4 ganger :) Kun på løps-dager..