Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 880 ggr
Bumbi
0

Hur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur tränar ni era 2-åringar? Glad

Och vilka 05:or kommer ut till start nästa år? Lägg gärna ut en bild, kul och se vilka Persilja får kämpa motSkrattande

Miii4
0

Neas Karenina kommer förhoppningsvis ut nästa år.
Hon är tömkörd en del och har gått på bete i sommar. Men nu ska hon jobbas med mer och vagnen kommer kanske på i September, Oktober. :)

VeronicaP
0

har ingen russ 2 åring men shettis och jag har inte gjort något alls med dem tycker de kan få vara unghästar ett tag till , vi börjar aldrig så tidigt med våra utan de får vänta till nov dec och då vänjer jag dem vid sele , träns, släpa och vagn, sen får de vila igen till februari typ… Sen är det lite olika för individer då en del behöver tas ännu lugnare med om de växer, byter tänder osv.

SofiaLindh
0

Jacson körs ca 1-2 ggr i veckan.

Bumbi
0

#1#3 Jätte fina båda två:) Stam? Min är efter Ripadals Benni och jag försöker köra henne 3-4 dagar i veckan.

Miii4
0

#4 Karenina är efter Brådis undan Ronina (e:Niklas II)

Colt
0

#4 Kör du en 2 åring 3-4 gånger i veckan!?  Ta det lungt så du inte kör sönder hästen….
Min tömkörs ca 3 gånger i veckan och ska snart i vagn! =)
Hon är efter Tyson ll undan emilia L som är efter Nicklas ll

nemesis
0

vi har ett sto född 2005 e.Polar ue.Bond.. hon går just nu på bete och har det bra och ska köras in längre fram!

ozzkan
0

#3 Han vart snygg, såg utvecklad ut. :D Vad är det för stam?

Bumbi
0
divansson
0

#3 ojoj, riktigt snygg! som nån tidigare sagt så, ser välutveckad ut..

muskot
0

George Scot bleksvart valack född 2005 e. Tyson II ue. Ernst Mascot. Är inkörd i våras (körd ca 8-10ggr) och går på unghästbete nu och där har han gått sen i maj, ska hämtas hem i början av september.