Vagnar till salu .
Har en shettis sulky och en russ rockard till salu , sulkyn är i fint skick men syns att den är använd . Sulkyn är av märket Kumla sulkyn och är röd med hjulskydd o sits . Rockarden vet jag inget märke på men den är använd på mina russ och har funkat utmärkt den är svart o hjul ingår vid köp . Ingen av vagnarna är quich hitch men går lätt att ändra till . Pm a för pris eller frågor :)
putt
putt
putt
Putt
Hade du skrivit någon presentation av dig själv så hade man ju kunnat se var nån stans i Sverige du befinner dig o då kunnat ta beslut om det var lönt att åka o titta på vagnarna……………………………..;-)
Vagnarna finns norr om Stockholm .
Intresserad av rockarden om den finns kvar
~Liv Persson - Eucalyptuslivet.blogg.se~
Hej! Jag är intresserad av sulkyn om den finns kvar, men undrar om den funkar till min shettis på ca 106 cm? Har länge varit på jakt efter en sulky men det är inte lätt att hitta någon bra.
Vad vill du ha för den förresten? :)
/Bilinda
#9 Rockarden finns kvar den vill jag ha 1500 kr för. #10 Sulkyn finns också kvar hade tänkt mig 3000 kr men det går att diskutera vid snabb affär :)
Okej! Hur är det med sele till sulkyn måste man köpa en speciell? Hur långt är det från Norrköping till dig? ;)
#12 Du kan ha en vanlig remsele till sulkyn. Det sitter ju inget snabbfäste på sulkyn så du behöver ingen speciell sele.
Från Norrköping och hit till mig tror jag det tar ca 2 timmar.
Annars kan man ju skicka den med bud eller något sådant, men då får du stå för frakten. 🙂
Inte så duktig på det här med selar, vad exakt är en remsele? Du har ingen sådan till salu? :) Om jag kommer i helgen kan du tänka dig att sälja den lite billigare till en fattig student? :) Med vänlig hälsning, Bilinda
Kan du pma ditt nummer så ringer jag upp dig//Åsa
~Liv Persson - Eucalyptuslivet.blogg.se~
du har pm
#14 Jag kan tänka mig att gå ner till 2700 kr .
Putt
Rockarden såld !