Söker ponny!
Har du/ni ponnyn för mig?
Just nu letar jag efter en valack som är ett gotlandsruss eller stor shetlandsponny att låna eller köpa! Han ska vara snäll, säker och trygg att hantera och köra! Han ska vara pigg och framåt utan att vara het och tycka det är kul att springa framför vagnen! Fokuset för mig är körningen, gärna ponnytrav, så ponnyn måste tycka det är skoj att springa för vagnen så vi har kul tillsammans :) Den ska heller inte vara sjuk eller skadad.
Jag har flera års erfarenhet av hästar och kommer att erbjuda mycket kärlek, pyssel, stor box, daglig utevistelse där de får gå ute från tidig morgon till sen eftermiddag/kväll samt hästkompisar.
Tror du att du har ponnyn för mig så skicka gärna ett mail, PM eller skriv i kommentarsfältet och berätta mer om din ponny!
Du kan maila på: nillashus@gmail.com
Vi har en russ valack här hemma som vill komma till ett hem! man måste vara vaken och bestämd när man kör honom! En jätte snäll häst i hantering och jätte mysig.. Säljer pga av tidsbrist! Han är efter mor; Tequila 2772 ( rek 1.49.5 ) far: Jupiter R ( rek 2.02.0) en mycket bra travhäst som har ett rekord på 2.16.5, född 2006 :) hör av dig av mer info på amanda-tyzon@hotmail.com eller skicka pm :)
#1 Tack för ditt svar! Har svarat via PM :)