Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 2162 ggr
nellsve
1

Novas Orion säljes

Hej! Nu ska vi sälja våran fkna lilla shettis här på gården pga tidsbrist. E. Dollman U. Hippi född 2009 valack Han har ett rekord på 3.00,7 men har körts sparsamt. Han är snäll i all hantering, så som duscha, leda, verka hovarna, borsta mm. Över sommaren har vi inte tävlat så mycket då vi har hållt på att flytta. Men nu är han i full tävlingskondition och redo att starta. Springer mycket kraftfullare än förra säsongen. Har aldrig varit skadad eller sjuk någon gång. Lugn att köra. Går med andra hästar i hagen utan problem. Bild kommer! Pm;a maila eller ring för mer info.nelliesvensson@hotmail.com, stallannasvensson@hotmai.com 070-2082822 070-4969310 Tränare: Bruno Svensson 076-0437920 Tveka inte att höra av er! MVH Nellie

Hälsningar NellieHjärta

nellsve
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild! Mer bilder kan skickas vid intresse.

Hälsningar NellieHjärta

Malu
5

Jag har även bilder på Orion som unghäst då han gick på hingstbete hos oss i 1½ år. Väldigt trevlig individ !

Här bild på Novas Orion, Tjängvide Favorit och Gervalds Kaxe när dom gick hos mig som unghingstar.

teamanberger
0

Putt

teammanberger.se <3REVINA<3

fijalar
1

oh jag bara älskar Dollman ponnyer,fundera stark på om man kan bygga ut stallet!!!👍

nellsve
1

Haha, gör det! ;)

Hälsningar NellieHjärta

nellsve
0

Putt! :)

Hälsningar NellieHjärta

bea28
0

Lägger med en bild som Felicia Andreasson har tagit på honom som föl.  Om jag hade haft möjlighet hade han gärna fått bott på min innergård i Flogsta, vet dock inte om han trivts här! 😉

teamanberger
0

Putt

teammanberger.se <3REVINA<3