Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 688 ggr
TildaLinge
0

Jägersro 14 Aug

Villka tror ni på i detta loppet ??

Miii4
0

Ruffs Mo :P

Synd att inte russloppet blev av, vi såg fram emot det jättemycket!

VeronicaP
0

Jo jg tror också på Ruffs Mo , men sen så kanske Hippotekets Esska kan överaska hon har sett fin ut i år.

Svartkrut
0

#1, Vad synd. Tänkte anmäla dit. =/  Vet du hur många som anmälde?

Miii4
0

#3 4 tror jag, och vad jag hört var det bara HD pållar!!
Vi anmälde Zamir och Kontrig, Zeus var också anmäld.

Svartkrut
0

Ah. Okej. Då hade blivit lopp om jag anmält. Fick inte det, eftersom att det är min födelsedag då. ^^

Miii4
0

#5 firat födelsedagar på trav har ja gjort mkt, dock inte min utan linns xD

kattin
0

Dåligt med anmälningar över huvudtaget i år till Agiraloppen. Tråkigt.

hannibal-roll
0

Tråkigt att russloppet blev inställt….. För dålig prop??

VeronicaP
0

Jag tror att det är prispengarna det hänger på om jag ska vara ärlig, tror folk tycker att det är för lite pengar i finalen men det är ju faktiskt uppdelat så att alla får bensinpengar/alla får något fint osv , så var det förra året i allfall.

När vi körde första året i finalen så var ju första pris 3000 kr och då var det även fler hästar i försöken tycker jag, men då fick man ingen resersättnign som man får nu och alla fick inte fina priser osv ..

Dolores
0

En match mellan syskonen Aronsson

Miii4
0

Tror att det är åldern som ställer till de!

AnnaLundin
0

Det är väl tur att familjen Aronsson har ett släp som rymmer tre ponnyer, för det är ju fler lopp som gått ut i år (minisprintern t.ex) tack vare att de har fyllt alla platserna i släpet när de ändå åker dit…

Men det är ju för sorgligt att inte fler passar på att ta ut sina ponnyer när det finns lopp.

TildaLinge
0

Tror på Ruffs Mo :D och sen jag kör för att inte bli diskad för det blir ju pengar hur jag än kör men jag kanske försöka slå ngn iallafall med lilla Rollan :P

Svartkrut
0

#6. Haha. Det har man ju gjort ja.! =)  Men finns det npt bättre ställe att fira på? ;)

Jossaa
0

synd att inte russ loppet blev av, TRÅK !

Nathalie_p
0

Jag tror Ruffs Mo vinner..

SimbaPebbles
0

nummer 3 och 4 kommer slås om segern tror jag

nemesis
0

jag tror ruffs mo vinner lätt!!!