Ruffs Mo :P
Synd att inte russloppet blev av, vi såg fram emot det jättemycket!

Jo jg tror också på Ruffs Mo , men sen så kanske Hippotekets Esska kan överaska hon har sett fin ut i år.

#1, Vad synd. Tänkte anmäla dit. =/ Vet du hur många som anmälde?

#3 4 tror jag, och vad jag hört var det bara HD pållar!!
Vi anmälde Zamir och Kontrig, Zeus var också anmäld.

Ah. Okej. Då hade blivit lopp om jag anmält. Fick inte det, eftersom att det är min födelsedag då. ^^

#5 firat födelsedagar på trav har ja gjort mkt, dock inte min utan linns xD
Dåligt med anmälningar över huvudtaget i år till Agiraloppen. Tråkigt.
Tråkigt att russloppet blev inställt….. För dålig prop??

Jag tror att det är prispengarna det hänger på om jag ska vara ärlig, tror folk tycker att det är för lite pengar i finalen men det är ju faktiskt uppdelat så att alla får bensinpengar/alla får något fint osv , så var det förra året i allfall.
När vi körde första året i finalen så var ju första pris 3000 kr och då var det även fler hästar i försöken tycker jag, men då fick man ingen resersättnign som man får nu och alla fick inte fina priser osv ..

En match mellan syskonen Aronsson

Tror att det är åldern som ställer till de!
Det är väl tur att familjen Aronsson har ett släp som rymmer tre ponnyer, för det är ju fler lopp som gått ut i år (minisprintern t.ex) tack vare att de har fyllt alla platserna i släpet när de ändå åker dit…
Men det är ju för sorgligt att inte fler passar på att ta ut sina ponnyer när det finns lopp.

Tror på Ruffs Mo :D och sen jag kör för att inte bli diskad för det blir ju pengar hur jag än kör men jag kanske försöka slå ngn iallafall med lilla Rollan :P

#6. Haha. Det har man ju gjort ja.! =) Men finns det npt bättre ställe att fira på? ;)

synd att inte russ loppet blev av, TRÅK !

Jag tror Ruffs Mo vinner..

nummer 3 och 4 kommer slås om segern tror jag
jag tror ruffs mo vinner lätt!!!