Mantorp 26.e augusti?

Vi ska dit, Torpets Gynna rekord 3.14.1 prop 2 eller 3 Farmens Delta rekord 2.11.6 prop 11 och 12
Jag ska dit med Pozzi :D Vet inte vilken propp ännu. Antingen 2.06 eller 1.59.
Rekord 1.59,1

ska kanske dit.. inte klrt ännu

vill dit,men har troligen ingen skjuts =(
Men självklart ska vi anmäla…
Det är ju hemmaplan ;)
Men vet ännu inte vilka hästar vi ska anmäla eller till vilka proppar…
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

#2, aa men de visste ja ju redan ^^ får spana in din nya sulky då ;) lilla pilly kommer bli störtavis på pozzi
#7 Neeej! det loppet ska ju jag vara med i, Plexus vill inte möta Kovu igen ;);) Skämt o sidå, kul om ni kommer! :D
#2 1.59 är ju som skriven för pozzi ;)

Jag kommer nog med två pollar (4 lopp), måste berömma mantorps proppkrivare. Ni matchar mina hästar perfekt ;)
#6 blir ingen sulky

# 10 jag håller med!! Det var bra proppar!=) är det nån som tänkt starta i 3.30 loppet? och nån mer i 1.59?
Kul att ni gillar propparna ^^

om jag åker blir det 1,59 lopper rekord 1,55
ALLA ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMNA! :D ^^

Jag har inte sett propparna än. Men jag tror inte vi kommer beror åp om det passar våra hästar.
#11 Shiiit va synd att du inte fick köpa sulkyn tillslut…hoppas du hittar en annan snart!

*putt*
#18 jo det var synd.. Men nu har vi borrat och fixat lite med min sulky jag har nu, så jag sitter lite bättre :P Så nu får jag köra med den resten av säsongen

Jag ska dit om Linnea ska dit, så vi får hoppas att hon ska de xD och isf blir det anmälning till 2.23 propen, har rek 2.23 så de blir perfekt!
Nu blire 2.16-loppet istället ;)

Vi ska ev dit och vara med i 2.37 och 2.30 loppet med Bertcz… Ska se hur det går på tingsryd först

Det är ännu tveksamt om jag dyker upp med Moses, men om vi nu kommer så blir det väl prop 13 :)

Glömde skriva, Moses har rek. 2.05,1

#22 grattis med plexuz. :D kul att han gick så bra

Är prop 13 2.06 loppet?? Isåfall kanske Gemini ska ut där. Om inte så Kommer Lill-Isor till 2.23 loppet. Gemini har rekord 2.04.9 och isors rek är 2.20.9
Vill dit men har troligen ingen skjuts =( tänkte annars ställa upp i 2:16 loppet. Någon som ska dit som bor runt Karlstad trakten eller några mil utanför?
#26 Tack så jättemycket! :D

#27, Hörreduru Stina, om nu jag och Moses ska dit så tycker jag du lämnar Gemini hemma! Vi vill inte möta er xD

Är det nå fler som har tänkt anmäla?=D

Japp

med vilka hästar rekord, proppar?

#30 haha cassi… du är väl inte rädd för att möta gemini.. han bits inte :P

jag ska dit med Rovalds Zurfa och lindåsens nadja zurfa har rek 2.41 nadja har 3.17 vet inte vilken prop

#35 ok.. ja tror det fanns en 3.22 prop för shettis… =D

#36 ok tack får väll se vad de blir för propp=)

#34, Om det ändå vore så väl att han bara bits, men nejnej, han är snabb också! xD

Vi ska dit!! Men vi har 6 hästar att välja mellan… så jag vet inte riktigt vilka vi ska åka med!
- Kat B:
- Monique rek. 2.07
- Pirita rek 2.05
- Micky re. 2.00
- Crabaten rek. 1.56
- Pirmin rek. 2.17 (grannens)
- Fustina Linn rek.3.04 (grannens-kat A)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Japp jag ska dit! BJörksta Delit Rek. 2.29,9 0 kr
Jag ska anmäla till rek: 2.30 och 2.23 :)

# haha cassi va sööt du är :P men han har juh inte gått lopp sen maj så han är juh inte på topp ..hehe han kmr iaf va riiktig laddad iaf…

#40.. oj.. har ni valt vilka som ska med dit?=D

#43, Du är inte så dum du heller stina
haha.
Men om det blir som planerat så slipper vi nog möta er på Mantorp ändå, men vi får se ;D
Kul att du ska komma ut och starta lite med Gemini nu då :) Kommer säkert gå kanon!

Vi har 5 ponnyer och bara plats för 4:a i transporten, så vi får se vilka 4:a vi åker med! Det finns ju vettiga lopp för alla för ovanlighetens skull!
Dante II, Melissa, Joline, L.A. Casper & Baronessan.
Alltid svårt att lämna någon hemma…
jag ska dit med butterfly rek 2.59 prop 5 och måntorps inferno rek 2.47 prop 6 och bistro kval på 3.13 prop 1 också sist fantomen 2 rek 2.38 prop 7

#46, om vi hade åkt hade vi kunnat tagit någon i våran transport.. men ventil känns inte riktigt 100 fräsh så jag kan inte åka.. så de blir till att kvala om :(