Söker...
Hejhej:D
De e jag igen:P Är det verkligen INGEN på denna sida som vet nått russ som e tillsalu!?
Helst hingst, och inte mindre en ett två år…Helst inkörd, elr bara påbörjad.. Bra stam är ju ett måste, men halvbra e ju oxå okejXP
Men vet DU nått,hoppas jag verkligen at du skriver:D
Ha det bra, hej då<33

De finns ju hur mkt fina russ som helst överallt till salu. Kika på www.bukefalos.se eller www.hastnet.se t. ex.
Jag har sett hur många russ som helst jag velat ha där!

ja kollar på alla dom sidorna.. Intresserad av Gimli(hastnet) och Zirkon(hastnet). Vilken tykr ni? Tror på Zirkon.. Ni?

#3 de beror ju alldelles på vad man är ute efter för häst, de är säkert bra.

åå, min bästa kompis syrra ska ochså kolla på Zirkon, detta e OMÖJLIGT!

#5 kolla före ;) ingenting är omöjligt, tillslut så kommer du hitta den rätta!

ja, ja har letat e över två år, de har alltid varit nått,ja hittatde tex Cassiopeja, men den köpte min ponnytravklubb ÅBY! Hon hade lixom 2.03 elr nått i rekord, TILL EN TRAVSKOLA! Men nu är det bara 2 de e mella typ, Bozz elr Zirkon, möjligtvis Gimli.

somsagt Trixi, hör med ryttarn han väntar på svar från dig på Mercan

#7 Zirkon är riktigt snygg kille!!
Fan vad du gormas och luras. Nyss hade du ju hittat en ponny och skulle inte köpa små-snål därför.

jaa, men det blev ju inte den!! Det kan ju inte ja hjälpa!!

och ända, ja tykr Små-snål e så jävla fin! Men han står så långt bort!:'(
fatta hur järna jag ville ha småi!! MEN, dom som hadde Dolly, ångra sejj! Dom sålde henne till en annan! :'( ja skulle skriva ett mejl till dejj i kväll om det, så du inte trode att ja blåste dejj:'( SO SORRY!

du skriver på varenda häst att du är intresserad… man undrar lite faktist..
sen spelar de väll ingen roll fall en travskola köper en häst som gått 2.03? det är väll upp till dom vad den ska användas till.

#7 Först till kvarn är det ju som gäller

ett tips: SKRIV INTE UT ATT DU VILL HA ALLA HÄSTAR!
=)
Sen tycker jag att 2.03 russ passar perfekt i travskoleverksamhet om den är snäll. rekordet spelar ingen roll då.
Stuteri Trot har två jättefina unghästar till salu ( om dom finns kvar ) Jag skulle inte tveka att köpa någon av dom om jag var ute efter att köpa en unghäst . Båda efter Junisorken .

Pixie och Havanna? Jag vill juh satsa på en yngre, men den ska juh helst vara inkörd:/ Men fin stam var det allefall:)

Mia, du har rätt:( men det blir ju bara så.. ja e inte den ända som skriver till typ alla hästar..:( Ja ska inte skylla ifrån mejj, ska skärpa mejj, *sorry*
17# vill du satsa på en yngre än pixe och havanna som ska vara inkörd?. Då får du nog leta ett tag! för dom är vell bara 1 år?.

#19 hon menade nog att hon vill ju ha en ung, men hon vill ha en inkörd. dvs inte göra det själv.
19# okej då förstår jag :=).

annars går det väll att sicka i väg den på inkörning?

nejn ej:P jag vill ju ha en själv, som vänjersejj vid mejj:PPå börjad inkörning är ochså okej, men men..
Rissla har 2 russhingstar till salu…
http://www.rissla.com
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Det finns ju många på denna sidan som har annonser om b-ponny till salu !

Ett annat tips: Sätt dig ned (gärna tillsammans med dina föräldrar) och skriv en bra & seriös annons, där det gärna står vad du/ni söker och vart du/ni kan tänka er att hämta den osv. Sen skriver du att de ska antingen maila till dig, och så skriver du även ditt nummer och vem/vilka de ska kontakta.
Sen kopierar du denna annons, sätter ut en på den här sidan, en på ponnytravet.com, en på hastnet.se, och flera sidor om du vill det.

ja har pratat med mina föreldrar, båda är travkunniga, och dom tkyckte att ja skulle skriva… men du har Absolut rätt:)
P.S! DENNA ANNONS GÄLLER INTE LÄNGRE! NU HAR JA 2 PÅ NAPP, OCH BLIR DET EJJ NÅN AV DOM, SÅ FÅR VI SE VA SOM HÄNDER!
nej vad kul :) önskar dig all lycka med å hitta den rätta hästen

tack så jätte mkt:) e jätte nöjd med dom 3 ja har hittat, det bli nästan absolut nån av dom;) Lucern, Bozz, elr Zirkon:)
kul för dig :). jag titta på bilden på Lucern å han va superfin ju :)

aa=D
Som det sagts tidigare i tråden, finns ju flera russ till salu här… Alla med bra stam.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

heh som sagt gäller EJ den här annonsen längre!

Lycka till med de hästarna du ska titta på :D

Tack så jätte mycket:D<3