Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1642 ggr
cissiwi
1

Åby 10 september

Nästa tävling på Åby 10 november, söndag: PONNYTRAV, heldag, på Åby Startanmälan: senast måndag 4 november kl. 9.00 Hästar i utländsk träning senast kl.09.00 vardag före startanmälan. Anmälan via Tävlingskalendern www.travsport.se/artikel/tavlingskalender Kvallopp körs denna dag. Inför sista tävlingsdagen ser topp 5 i Åby-serierna ut så här: I kat A leder Lillåkras Hero & Enya Gustafsson med 90 p följda av Emil Play Boy & Evelina Sjöberg 70 p, Max Factor & Enya Gustafsson 65 p, Gnistans Magic Future & Jonas M Oscarsson 55 p, Gold Chess & Tom Johansson 50 p. I kat B leder Batens C.H. & Anna Olsson med 63 p följda av Mappe Ts & Manne Börjesson 42 p, Millimeter & Manne Börjesson 41 p, Josåfin K & Paula Christensson 40 p, Mara Leaf & Rebecka Nilsson 40 p. Resten av listorna hittar du under länken Åby-serier på abyponnytrav.com När sista loppet körts kårar vi de 5 vinnarna i respektive kategori. VÄLKOMNA till säsongens sista heldag på Åby!

johanna9
0

Våran Ekstrands Bärgarn har två segrar och en oplacerad. har inte han 1 poäng då?

ekbacka
3

Vi kommer med flera  bilar fulla från Halmstad. 😃

Passar på att be folk anmäla ut till montéloppen så de blir av nu när Åby satsar. 🙂

Pontuzz
0

#Man har nog svårt med matten för Bärgarn har 2 20poängare +1 1 poängare det borde bli 41 poäng och en betydligt bättre placering

cissiwi
0

#1 Ekstrands Bärgarn  & Samantha Ekstrand har 41 p och ligger på delad 3:e plats. Ursäkta missen!

#3 Av 140 sammanräknade ekipage på 8 tävlingsdagar råkade 2 bli fel, de är rättade nu. Åt du taggtråd till frukost?

Om någon upptäcker ytterligare fel kan ni maila till klubben direkt abyponnytrav@live.se.

cissiwi
0

Prop 10 har felaktigt rubricerats som Specialar'n, det ska vara  rekordhandicap.

Prop. 10. 
Kategori B, körda av C- eller D- licensinnehavare.
2140 m. Tillägg Rekordhandicap grundtid 2.10,0.
Prispoäng: 1.000-500-350-250-150-(100). 
Prispremier utdelas enligt prispoäng.

johanna9
1

#4 de är ingen fara :) Vi kommer med Bärgarn o tävlar denna gång oxå :)

VeronicaP
2

Vi har anmält ut till 4 lopp här  Kat A monté bla så nu hoppas vi att de blir av :D

happygirls123
1

7#har också anmält till 4 lopp och kat A monté bland annat så hoppas verkligen det blir av då det är första montén jag rider på min "låne" shettis ;)

sandraedv
0

Men.. Jag har anmält till propp 10 pga att det var specialarn.. Får skicka in en ny anmälan då..

AmeliaA
1

Vi har också anmält till 4 lopp, bland annat monté kat A. :)

ryttarn
0

Vi har anmält till Monté kat-B och "långsam loppet", hoppas innerligen att bägge blir av…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Frickan_mary
0

Anmälde till 2.10 & 2.00! plus monte kat A och 2.39 kat a

cissiwi
1

#9 Hoppas det ordnade sig för dig med prop 10. Tråkigt för oss (ÅPTK) att det blev fel i propositionerna, vi har ju liksom inte kunnat inverka på propparna, det sköts som vanligt från högre instans. :-(

sandraedv
0

Anmälde till propp 11 istället hoppas bara de förstod mitt omskick på två hästar :)

Frickan_mary
0

blev alla proppar av? :)

ekbacka
1

#7 Ser att vi ska få träffa en kär gammal vän på söndag.. 😉

cissiwi
0

Enligt uppgift blir alla proppar av. 😊 (Hoppas jag inte är felinformerad.)

Frickan_mary
0

kommer listorna idag?

cissiwi
2
cissiwi
1

Det finns en version 2 av startlistorna som är utlagda idag, tisdag, på fm. Har ni kollat listorna innan dess kan det vara bra att kolla igen. Jag vet inte vad som är ändrat. VARMT VÄLKOMNA TILL ÅBY!