Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 478 ggr
EmiliaLeo
0

Agrialoppen på lindes 19/8?

är lite nyfiken på vilka som har anmält eller ska anmäla? :D

jag har anmält Pigall II till A-ponnyloppet, 2,33,8, 5 150 kr.

Colt
0

Jag tänkte anmäla, men fegade ur i sista sekund! :P Han står så dåligt till i loppet…

divansson
0

*putt* kan säga att jag strunta i anmälningen. Vill inte gå ut i sånnt lopp, spar hårdheten till nästa månad :)

EmiliaLeo
0

inge meeerr?? blir det inga lopp? :OO

DubbelE
0

jag fega ur..

zorken-
0

jag anmälde Rovalds zoyerino till russ loppet

Hampee_
0

Knappen vill faktist springa me kompisar xD

Miii4
0

Agria loppen i år verkar RIIIKTIGT tomma, tråkigt!

togge
0

Jag har anmält också aa

ozzkan
0

Mmm… Ja vet, synd, ja hade gärna varit med, men det är långt o åka, sen vill ja gärna va me på Åmåls, men det6 är för nära Derbyt. :S

oskarflorhed
0

Jane Roll anmäld

divansson
0

va no bara bra ja ej anmälde.. *H* .. :P Hellre sitta på banan å köra flera ggr å han går riktigt bra än att tävla och det går så mycket saktare.. :P

Jagz
0

# 11 Du som nyss sa att du skulle sluta pg.a för få lopp?

giffan
0

#11 Förstår verkligen inte hur du tänker… vad tjänar det till att köra varv på varv utan att få bevisa hur bra man är? Måste ju vara roligare att tävla då ju, men e det den inställningen man har så är det nog bra att man stannar hemma.

Det blev rätt bra m anmälningar faktiskt… så nu hoppas vi bara på bra väder då vi ska bjuda alla ponny kuskar och medlemar på grillad mat i anslutning till tävlingarna!!!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

divansson
0

#12 sa att de bara va om de skulle fortsätta så, å de gjorde de inte 

#13 får han i tiptop. så han blir än bättre.. :P Faktist.. så behöver man inte bli så uppstressad å arg.. :P ska sikta på långlopp nu, distansen stämmer ej heller.. :P går bättre ju längre han springer verkar det som

SimbaPebbles
0

skulle anmäla simba men gipsad arm:(