GRATTIS FRIDA OCH KARL-OSKAR

GRATTIS FRIDA ;D NI ÄR BÄÄÄST :D
Grattis!
Någon bild på Zoya eller Toker?? 

Har fler men sätter ut dom på min pixbox senare 
Grattis Fritte <3

Jätte fin bild Fredrika:D tack :D har du fler :)
Tack alla:D

Grattis till segern ;)

Grattis!
Grattis :)

Taaack :D

Fler bilder finns här www.fredricaa.pixbox.se
Jättefina bilder! :D
Grymt snygga bilder _Gikan

jag älskar hennes kamera=')

Grattis till segern :)
Grattis Frida
#0 80 m tillägg är väl inte mycket tillägg ;)

#29 kopierar vad du skrev i ett annat inlägg här om just det loppet…
.Bäst inne i detta lopp står väl ändå Risarvens Melker. Du får elda på bra med Karl-Oskar om du ska hinna upp. 
Just så skrev du..hur ska du ha det??? Karl-Oskar är ändå en mycke duktig travare spelar ingen roll vad du skriver och vill diskutera

#29 Nä 80 meter e vardagsmat, tycker iaf jag.
#30 ja hon eldade ju tydligen på väl då :P Och Melker var ju tvåa.

Kan säga att jag körde inte fullt ut, chillade och tog dom till slut ;p
Oskar är bara GRYYYM ;D

Ja men Melker har rek 1.59 och stod 60m före Ogge..Ogge gillar att jaga men han har precis haft problem med ett knä så jag tyckte han gjorde det jättebra. Då ska ju inte den där Pippi L (vem han nu är) först skriva att han har ingen chans, och sen ändra sig att 80m inte är någonting.

#33 Men du jonasjo, Risarvens Melker kördes ju av en annan kusk. Och som jag förstår så var det inte hästens vanliga kusk som körde. Du tror inte det kan spela en viss roll????
Jag säger inte att Karl-Oskar gjorde ett dåligt lopp, han vann ju. Och det är ju jätte kul. Men det verkar som om den enda som gjort en bra insats är han!!! Jag skrev inte att han inte hade en chans, jag skrev att han får elda på. Viss skillnad. Dessutom så skrev jag också att han har en annan kusk och då visste jag inte om det var fördel eller nackdel. Nu vet jag att det var den kuskens första lopp med den hästen, och andra helt och hållet på russ. Alltså inte en fördel, så hon gjorde ju ett bra lopp som fick han till andra platsen.
Du verkar så aggressiv, som om du hela tiden tar hästen i försvar. Var glad att du har en bra häst….

PippiL: Jag kan säga att Oskar gick som en kanon, känns som om du var där och såg loppet, !

Hallå där..vad du är brydd i Bodenhästarna då! Självklart var ju Melker och Pernilla jätteduktiga, men du verka ju vilja ha vilda diskutioner här..och självklart tar jag våran häst i försvar..det är ju en bra häst 
Alla kuskar och hästar var jätteduktiga igår,inte sagt annat,det var väl inte det diskutionen var om..
#36 Var faktiskt och såg Baggen, "några" mil från er…. he he DET var ett snabbt lopp.

#38 okej vad kul vad heter du igentligen :)