Gävle 3/11
Jag önskar få in lite åsikter från er som var och tävlade på Gävle den 3e november. Vad gjorde vi som är värt att bibehålla och framförallt vad kan vi förbättra till nästa gång. Alla synpunkter är välkomna.
//Stefan Hammarstedt, Gävle ponnytravklubb
tyckte det var bra sprciellt med fasta starttider mkt bra lätt att planera i förväg med last värmningstider osv. lite dåligt att butiken inte var öppen
Dåligt att butiken inte var öppen och att resturangen stängde direkt efter sista loppet så man bara kunde beställa dagens (fanns då inget vegiteriskt och vi som inte hunnit äta när man startade i sent lopp fick åka på tom mage hem).
tycker fasta tider var bra + att ni faktiskt höll utsatta tider! dåligt att banan ej sladdades..

Först o främst, en fantastiskt trevlig och välarrangerad dag. Givetvis finns det alltid ett o annat med förbättringspotential men så är det alltid.
Extra pluss:
Väldigt trevliga funktionärer och ett gott värdskap
Fasta starttider som i stort sätt stämde
Det varma fika rummet i vårt stall :)
På förbättringssidan,
Banunderlaget (inte helt enkelt med tanke på vädret men bättre går det att få det.)
Vädret :) (iof inte mycket man kan göra mer än att muta SMHI bättre)
Att butiken inte var öppen, den servicen skall bara finnas på en ponnytravdag av idag.
I övrigt, tack för en väldigt trevligt arrangemang, första heldagen hos er men knappast den sista nu när jag bara har åtta mil istället för 35 :)
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Tack för alla bra synpunkter. Väldigt värdefullt för oss i vår strävan att bli bättre. Jag tar med mig punkterna till vår uppföljning av tävlingsdagen.
Stefan Hammarstedt, Gävle Ponnytravklubb
Tycker det var en väldigt bra och välordnad tävlingsdag med bra tidsschema och jättebra med paus mitt i så man hann med att äta lunch. 🙂
Väldigt trevliga funktionärer på inskrivningen som hjälpsamt svarade på alla frågor. Bra bemötande! 🙂
Stort plus att man inte behövde vara flaggvakt! Fler banor borde ta efter det. 🙂
Bra också att restaurangen hade öppet. Inte alla banor som har det heller (Solvalla t ex). 🙂
Har inte varit på Gävle på några år (då med stor häst) och gillar shoppen som finns där väldigt mycket, så det var synd att den inte var öppen. Vore bra om den kan vara öppen också om det är så att något går sönder i utrustningsväg. Så det var det enda negativa. 😕